!
!ff genieten van de natuur:

Eerste vis:

Tweede vis:

Derde vis:

Vierde vis (tevens de topper van de dag met haar 28 pond
 ):
):
Viel me niets tegen voor de eerste keer op een nieuw water
 .
. !
!

):
):
 .
.

:(.
:(. 
   .
 . ! Dit watertje is voor jou denk ik ver rijden haha.
! Dit watertje is voor jou denk ik ver rijden haha. . Ideaal een water voor je alleen!
 . Ideaal een water voor je alleen! .
. .
. bart van bezouw schreef:Schitterende vissen allemaal mensen!
De prijs voor de lelijkste vis gaat toch echt naar het schubbengedrocht van Ruud V (laatste van de 3 foto's), de tering, die vis is ECHT lelijk!
xx
 . Ook al is die vis niet de mooiste, het verhaal erachter is een stuk mooier
. Ook al is die vis niet de mooiste, het verhaal erachter is een stuk mooier   
 Ruud Visser schreef:Met zijn 98cm toch een tijd mee aan het stoeien geweest Bart. Ook al is die vis niet de mooiste, het verhaal erachter is een stuk mooier

Gisteren terug gekomen van een 24 uurs sessie met Peet. Ruim 20 vissen gevangen. Zal snel wat foto's plaatsen.
Groetjesss
pim starreveld schreef:Stefan, leuk dat je antwoord geeft en jammer dat je niets heb gevangen. Maar ik bedoelde de Stephan van 2 posts boven mij

waardoor de kans dat ik de karpervisserij een slechte naam zou bezorgen vrijwel nul was, want anders had ik het natuurlijk beslist zeker absoluut niet gedaan
 waardoor de kans dat ik de karpervisserij een slechte naam zou bezorgen vrijwel nul was, want anders had ik het natuurlijk beslist zeker absoluut niet gedaan 

en dat doe ik ook niet.
 en dat doe ik ook niet.

Staat er niet toevallig een stormpaal onder water waar de lijn omheen loopt zodat het lijkt of je niet links zit te vissen?
 Staat er niet toevallig een stormpaal onder water waar de lijn omheen loopt zodat het lijkt of je niet links zit te vissen?