En dan praat ik over een kilootje of 3 á 4..
en met wat viste jullie op deze voerplek..?
hennep zelf kan je helaas niet als haakaas gebruik

Nick
sander wolters schreef:3 a 4 vind ik vrij normaal groot praat ik pas over 15 kg of meer je krijg het vis dan helemaal door het dolle heen
sander wolters schreef:3 a 4 vind ik vrij normaal groot praat ik pas over 15 kg of meer je krijg het vis dan helemaal door het dolle heen
pieter de gouw schreef:sander wolters schreef:3 a 4 vind ik vrij normaal groot praat ik pas over 15 kg of meer je krijg het vis dan helemaal door het dolle heen
Dat hangt dus sterk af van het water. Ik vis op een aantal wateren waar je geen 3 a 4 kg in een keer in hoeft te lazeren of het moet zijn dat je liever niets vangt. Laat staan dat je 15 kg voert.
En je kunt wel hennep op je hair bevestigen. Ik meen ooit een verhaal gelezen te hebben over hennep op je hair plakken.
Stephan van Went schreef:sander wolters schreef:3 a 4 vind ik vrij normaal groot praat ik pas over 15 kg of meer je krijg het vis dan helemaal door het dolle heen
Ik heb geëxperimenteerd bij ons in de polder, pas boven de 10 kg gingen ze er pas echt op los, 20 kg hennep is in een mumtijd weg
Gerben Akkerman schreef:Stephan van Went schreef:sander wolters schreef:3 a 4 vind ik vrij normaal groot praat ik pas over 15 kg of meer je krijg het vis dan helemaal door het dolle heen
Ik heb geëxperimenteerd bij ons in de polder, pas boven de 10 kg gingen ze er pas echt op los, 20 kg hennep is in een mumtijd weg
hoe pak je dan het koken aan?
neem aan dat je niet per 2 a 3 kilo per keer een half uur gaat wachten voor het koken...
wesley vroom schreef:hoelang blijft dit ongeveer goed in zo'n regenton dan want ik doe behoorlijk lang met 25/50kg hennep denk ik..
Gerardo Heezen schreef:volgens mij zit er in duivenvoer geen hennep. En als het er in zit is het zeer weinig
dennis pieter schreef:Gerardo Heezen schreef:volgens mij zit er in duivenvoer geen hennep. En als het er in zit is het zeer weinig
nee in mijn zak duivenvoer ook niet?
Nick Flip schreef:Hou idd ook rekening dat ze niet al te veel vreten in dee tijd.
En natuurlijk ook dat ze minder actief op zoek gaan naar voedsel.
Ik snap niet precies meer wat je wilt voeren per stek per dag.
Hennep tijgers mais leg het ff iets bet uit![]()
Dan kan ik je wss wel verder helpen.
p.s is het een groot bestand groot water?
Nick
Nick Flip schreef:2 liter hennep hoeveel blikken mais schat je?
en met die mais voerplekjes zit het wel goed.