Kees Ouwehand schreef:Met de gulden had ik ook al het idee dat hier veel te veel voor betaald wordt, Hans. Dat is niet veranderd hoor. Ik weet zeker dat de prijs 10 tot 15 keer over de kop gaat. De tent ik toen kocht vond ik ook veel te duur. Maar ik heb hem nog steeds en niet de behoefte telkens mijn uitrusting te vernieuwen. Andere lijken daar een speciale behoefte aan te hebben.
Ik kom niet zo maar van het idee af dat er een hoop geklaagd wordt, maar met volle magen. Winkelcentra's mijd ik omdat het er veel te druk is geworden de laatste jaren. De paar keer per jaar dat ik door de Kalverstraat loop struikel ik meer dan ooit over de mensen.
Kees
Kees,
Deels mee eens, toch heb ik voor mijn gevoel dat het 5 jaar terug nog redelijk normaal was qua bedragen in de hengelsportbranche.
Vind het wel een beetje gekke opmerking omtrent volle magen, in Nederland hoeft niemand honger te lijden er op eten zal niet zo gauw bespaard worden.Veel eerder zal er eventueel bespaard worden op dure consumptiegoederen.
Al is het wel zo dat velen geen boodschappen meer doen bij de dure Albert Heyn en de Konmar.
Durf er best voor uit te komen dat dit gezin vroegah (pas 5 jaar terug

) een vaste AH klant was, nu gaan we naar de Digros en tanken we bewust bij een onbemande benzienestation...alle beetjes helpen
Naar Frankrijk om te gaan vissen zit er ook niet meer in zo 1-2-3
Kalverstraat..deze ken ik enkel van monopoly... kom op zeg, daar winkelen toch enkel de happy few