Je bent erg goed in het jezelf tegenspreken Douwe, dat was me al eerder opgevallen. Geef je deze week iemand een tip, dat als je iets niet geheel serieus bedoeld, je dit moet aangeven met een smiley. Lees dat zinnetje over die zuurpruim dan nog eens.
Begrijpend lezen blijkt vervolgens ook een vak apart voor je ( ook dat was me al eerder opgevallen trouwens ). Ik bepaal niets voor een ander, dus ook niet dat niemand aanstoot MAG nemen. Ik geef alleen aan dat het vanwege het totaal absurde aspect totaal niet NODIG is. Het is immers gen serieuze kritiek, verwijt o.i.d. Tevens refereer jij aan het feit dat je minder humor hebt dan mij, dat is dan jouw conclusie. Ik heb alleen aangegeven een ander soort humor te hebben. Heeft met hoeveelheid niets te maken, maar ja, begrijpend lezen blijft moeilijk voor sommigen.
Als je me tot slot nog het volgende uit wil leggen:
jij vindt blijkbaar dat jij die vrijheid voor een ander kunt gaan bepalen.
Dus Douwe, tipje van mijn kant: LEZEN, tot 10 tellen, dan voor jezelf bedenken of je uberhaupt wel begrijpt wat er bedoelt wordt, dan reageren. Verwijten dat een ander zijn post nergens op slaat en vervolgens zelf totale nonsens gaan verkondigen, laat me niet lachen man.
En John, ik kan alleen maar zeggen, zwak..... heel zwak....