aangezien ik toch nooit meer dan 3 nachtjes vis.
maar ik hoor van de een dat er wel een stretcher onder past en de andere zegt weer van niet.
en dan bedoel ik wel in ligstand, dus de stretcher helemaal plat liggend.
alvast bedankt

mvg luuk

Hans Hendriks schreef:Ik heb nog wel een splinternieuwe wrap liggen voor je[voor een 2.50mtr. Umbrolly plu]......nieuwprijs 65euri......
Doe maar een bod incl. verzendkosten....
Groet Hans

maar ook al iets op gevonden, stormpaal naar buiten zetten zodat je meer ruimte hebt waar je door kan. Helemaal waterdicht is hij niet, maar dan moet je wel orkaan kracht 20 hebben want voor de rest heb ik er nog geen problemen mee gehad, het enigste nadeel is vind ik dat er geen grondzeil inzit en de ruimte vandaar dat ik binnenkort ook overga op een tent voor de langere sessies, welke dat is nog maar de vraag. Hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd dit zijn in ieder geval mijn ervaringen.
 maar ook al iets op gevonden, stormpaal naar buiten zetten zodat je meer ruimte hebt waar je door kan. Helemaal waterdicht is hij niet, maar dan moet je wel orkaan kracht 20 hebben want voor de rest heb ik er nog geen problemen mee gehad, het enigste nadeel is vind ik dat er geen grondzeil inzit en de ruimte vandaar dat ik binnenkort ook overga op een tent voor de langere sessies, welke dat is nog maar de vraag. Hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd dit zijn in ieder geval mijn ervaringen.

Niek Wijnen. schreef:Ik zie hier mensen zeggen dat ze een 2.5 meter plu hebben en dat hun strectcher dan tegen het doek aan staat, hier valt mee te leven
En hoe zit het dan als het gaat regenen? Dan wordt het zaakje toch nat of heb ik het verkeerd?
Groet Niek