07-11-2005 21:08

bedankt, ik weet waar ik mee vis, ben er zuinig op en voorzichtig mee, maar naast karper vissen, heb ik nog gevist op snoek etc. vis als sinds mn 4de en daar gebruik ik ook leuke hengels en molens voor, het is niet dat ik onervaren ben op het gebied van vissen, kheb ook nog een oudere broer van 27 en daar leer ik toch het meest van.
ik begon toen ik klein was ook met een houte tak en een dobber van kurk voor op voorntjes te vissen, daarna wat grotere vis zoals, baars, snoek, snoekbaars, begon met een dikke hengel van 10 kilo, daarna wat lichter en mooier materiaal van shimano en nu vis ik op karper met de spullen die ik nu heb, tis niet zo van dat ik dit jaar ben gaan vissen voor het eerst op karper en geen vis ervaring heb, ik heb forums gelezen, engelse forums en toch komen de spullen die ik heb heel vaak voor. Kijk maar naar franck warwick of danny fairbrass, matt hayes en arnout terlouw kheb thuis aantal dvd's van korda etc en ik zie me zelf niet als een beginneling op het gebied van vissen, maar op het gebied van karpervissen begin ik net pas. Karpervissen is nu 1maal een dure hobby, je hebt van alles nodig en tja, ik vind wel dat ik smaak heb en de juiste keuze wat betreft mijn setup.
En ja met de scooter, ik zie wel hoe het gaat in iedergeval, kheb plezier met vissen, als ik 16 ben dan zie ik wel mss koop ik geen scooter mss wacht ik wel tot dat ik 18 en dan een auto, ik weet niet hoe het loopt en niemand weet dat.
maar ik snap wat je bedoeld.
grtz maarten

Bla bla