[quote="Rob Manenschijn"]Aart,
Wat lees ik daar, heb jij als eindverandwoordelijke ksn-jeugd en als volwassenbegeleider (en die dus een voorbeeldfunctie heeft) de jeugd gevraagt/opdracht gegeven om vissen te zakken terwijl dit tegen de regels van de HC Sassenhein is. Maar omdat er TV opnames gemaakt worden mag je van de regels afwijken, dat is voor mij toch tegenstrijdig. Dat je met het zakken van gave vissen de beschadigde vissen dus mooi omzeild moge in deze toch duidelijk zijn.
Verder bevreemd het mij aan de ene kant dat er geen reacties komen van de deelnemers, wat aan de andere kant in deze ook zeer logisch is, met als uitzondering Killian. Ik zou haast gaan denken dat de deelnemers gevraagt zijn (om niet te spreken van opdracht hebben gekregen) om hun mening hier niet weer te geven op dit board cq. in deze topic.
Paul,
Hartelijk dank voor je meerdere reacties waarin jij aangeeft dat ik hier buiten sta, maar ik ben er toch in meegetrokken. Zoals je inmiddels gelezen hebt in deze topic heb ik reeds bedankt voor de KSN en blijf bij mijn beslissing. Ik heb Aart zaterdag 6 augustus jl., na ontvangst van zijn mail dat wij niet langer meer welkom waren, met hem gebeld. Toen ik aangaf dat als je de feiten correct weergeeft ik de dupe ben geworden van de daad van een ander, Aart mij hier gelijk in gaf en verder was er geen inhoudelijk gesprek mogelijk, wat dus voor mij de definitieve reden was om te bedanken voor de KSN. Ik heb zaterdagavond nog direct mijn opzegging geschreven, welke ik zondag nog heb nagekeken alvorens de deur uit te sturen. Deze heb ik per mail verstuurd aan W. Peters, voorzitter KSN en K v/d Herik, penningmeester en ledenadministratie KSN, tevens heb ik deze brief ook per tpg-post naar K v/d Herik gestuurd. Verder heb ik deze brief nog naar enkelen gestuurd omdat ik met hun gesprekken heb gehad over het een en ander en vondt dat zij het van mij persoonlijk moesten ervaren.
Groenten,
Grootmeesteropperblanker[/quote]
ik heb ook geen zin meer om reacties te geven, morgen lekker naar tenerife voor 2 weekjes. dus doe t lekker rustig aan, wil alleen nog even zeggen:
-er zijn nog meeer dingen die mij opgevallen zijn, oa de kwestie weerhaak
-eerst omdat ik er toch wel een beetje kwaad op was wou ik alles op het board knallen. maar toch niet gedaan.omdat ik niet zo in elkaar zit en ik het daarom maar gewoon over msn, aan eeen ksn begeleider heb uitgelegd. en besproken
-ik heb de mensen van de ksn al een optie voor een ander water gegeven dat, centraal in nederland ligt, eeen mooi bestand aan karpers heeft, geeen kapotte vissen e.d., een gezonde visstand, een gemiddelt gewicht van toch wel boven de 20 pond en mooooie uitschieters,er komen bijna geen vissers, veeeel ruimte KORTOM, EEN LOCATIE IS GEVONDEN MENSEN: DUS DAAROVER GEEN GEZEIK!
-het lijkt mij vanzelf sprekend dat dit de eerste en de laatste keer is dat de ksn bij sassenhein is geweest. ik dacht dat de ksn voor een goede visstand was en voor een goed beheerd water, dan ga je tach niet daarheen, komop zeg
mja nu verder geen gezeik meer. ik ga op vakantie en spreek jullie wel weer over 2 weken
latuuuurrr