Heb volgende week vakantie en zit er aan te denken om maar weer eens in Nederland te gaan zitten. Heeft er toevallig ook iemand zin in een weekje aan de Waal, Maas of Rijn? Zat ook nog aan het Twentekanaal te denken, maar als ik zo op dit board zie, is dit niks meer. Of wel?
Alvast bedankt voor de eventuele reacties.
William
Van 23. t/m 28.04.05 op de Waal, Maas of Rijn
-
Twentekanaal is niet meer wat het vroeger was..
je kunt er wel leuke vis vangen. (afgelopen weekend nog wel gezien)
maarja ik weet niet of jij bekend bent met de rivieren?? ik heb er totaal geen verstand van en zal dus voor het kanaal gaan. maarja grote kans dat je zult moeten verkassen (omdat je op die stek niets vangt en ergens anders wel vissen ziet springen of iets dergelijks) maarja dat zal je aan de rivier ook wel ondervinden.
als je alleen voor deze 4 wateren wil gaan dan zou ik als ik jou was gewoon het mooiste water opzoeken. en je weet denk ik voor jezelf wel wat je het mooiste water vind.
je kunt er wel leuke vis vangen. (afgelopen weekend nog wel gezien)
maarja ik weet niet of jij bekend bent met de rivieren?? ik heb er totaal geen verstand van en zal dus voor het kanaal gaan. maarja grote kans dat je zult moeten verkassen (omdat je op die stek niets vangt en ergens anders wel vissen ziet springen of iets dergelijks) maarja dat zal je aan de rivier ook wel ondervinden.
als je alleen voor deze 4 wateren wil gaan dan zou ik als ik jou was gewoon het mooiste water opzoeken. en je weet denk ik voor jezelf wel wat je het mooiste water vind.