Inderdaad sinterklaas is alweer het land uit en het oude jaar is bijna uit, dus alsook bij deze aan allen een vrolijke kerst, een gelukkig 2005 en vooral tight lines voor het jaar 2005 !!!!!
Groeten,
Frank
---------------------------------------------------- bezoek onze site en forum http://www.carpmates.be ---------------------------------------------------- http://www.fishing.be ----------------------------------------------------
Zo marco, jij bent er vroeg bij! Wil je soms ook centjes hebben voor de nieuwjaarswensen...? Voor mij breekt de Spasszeit over een tweetal weekjes aan, dan mag ik weer de deuren af met m'n vriendelijkste glimlach en een stel kaartjes.....
Nouja, ik wens iedereen hierbij dan ook maar vast een vrolijke kerst en een gelukkig nieuwjaar!
Heel goed bedoelt hoor Marco maar je bent wel een beetje vroeg!
Dit doe je toch pas in het nieuwe jaar?
iemand een gelukkig 2005 wensen?
Misschien vergaat de aarde wel voor het 2005 is hehehe...
Maar in ieder geval bedankt!
Jij ook een heel gelukkig 2005 toegewenst en dat je maar veel dikke karpers mag vangen
Ja je ziet het Marijn, ik heb mijn ouwe ava. opgehoest dan is het net of ik nog mee doe
Nee gaat lekker Man, leuk dat je het vraagt!
Vissen is inderdaad even minder maar ik heb voor komend seizoen grote plannen waar ik naar uit kijk!
Binnenkort ga ik wat minder werken dan kan het visplezier weer beginnen
Wel leuk zo'n topic maar over paar dagen staan er 200 mensen die elkaar een prettige kerst toegewenst en een visrijk 2005 toegewenst hebben... beetje onzinnig. Maak dan ff voor bekenden een online kaartje en verstuur die via de mail.
Beetje onpersoonlijke bedoeling zo!
Of moet ik me ook socialere in gaan stellen en hoort dit er schijnbaar bij op het board!
Misschien is het dan wel onpersoonlijk maar ik wil iedereen toch een prettige kerst en een visrijk 2005 toewensen....en dat allemaal vanuit Losser... (wel erg sociaal dacht ik )
Ulco,
Ik vind er niks onpersoonlijks aan hoor!
Ik vind het best gezellig.....en waaromik tegen marco zeg wat ben je vroeg is misschien zelfs wel omdat ik dit topic als eerst wilde openen ... hehehe....
Heren wat mij opvalt de laatste tijd wanneer ik over het board snuffel, welke topic ik ook lees er is altijd wel iemand die een ander begin te af te katten, op wat voor manier dan ook en dan komen weer die eindeloze discussies....
Vanuit drenthe wens ik iedereen fijne feestdagen en een fantastisch 2005
en volgend jaar elkaar iets minder afkatten.........