GRIJS KENTEKEN
-
- Berichten: 1180
- Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
- Locatie: Doetinchem
Ook voor de grijsrijdende karpervisser.
Kijk op de onderstaande site en doe mee 30-10- 2004.Den Haag Malie veld
Groeten Henk
http://www.zijnzegek.nl/reactiehoek.php
Kijk op de onderstaande site en doe mee 30-10- 2004.Den Haag Malie veld
Groeten Henk
http://www.zijnzegek.nl/reactiehoek.php
-
- Berichten: 1180
- Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
- Locatie: Doetinchem
Klopt helemaal Foos,alleen moeten we Den Haag nog overtuigen,tijd voor Aktie dus.
Groeten Henk
Groeten Henk
- Bert Kruit
- Berichten: 330
- Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
- Locatie: Hooghalen
- Contacteer:
Heren,
volgens een fax van onze boekhouder op de zaak het volgende:
Privé rijders op grijs = jammer dan,helaas
Gehandicapten op grijs = aangepaste regeling
Bedrijven op grijs = gefeliciteerd
althans volgens een fax van woensdag jl. zo zou het er uit gaan zien maar alles kan nog veranderen
volgens een fax van onze boekhouder op de zaak het volgende:
Privé rijders op grijs = jammer dan,helaas
Gehandicapten op grijs = aangepaste regeling
Bedrijven op grijs = gefeliciteerd
althans volgens een fax van woensdag jl. zo zou het er uit gaan zien maar alles kan nog veranderen
MVG"BK" 

- Rob de Boer
- Berichten: 524
- Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
- Locatie: Noord Holland
Dan kan ik mooi blijven karren in mijn visbus van de zaak. 

- menno laarmans
- Berichten: 2070
- Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
- Locatie: lapzwansland
Ik heb gelukkig n handicap .
Ik ben lekker karper visser.
Ik ben lekker karper visser.
- Bart Janssen
- Berichten: 1343
- Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
- Locatie: Tussen de Rivieren
- Contacteer:
[quote="menno laarmans"]Ik heb gelukkig n handicap .
Ik ben lekker karper visser.[/quote]

Ik ben lekker karper visser.[/quote]



- marijn ham
- Berichten: 2429
- Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
- Locatie: Waarland
Ik stond op het punt een grijs kenteken aan te schaffen vanwege jhet goedkope rijden en ruimte voor de visspullen...
Helaas voor mij en velen met mij!
Waardeloos dat kabinet, ze pakken je echt waar ze je maar pakken kunnen, het liefst zo hard mogelijk!
Helaas voor mij en velen met mij!
Waardeloos dat kabinet, ze pakken je echt waar ze je maar pakken kunnen, het liefst zo hard mogelijk!
[quote="Foos"]
Milieu bewust in NL ? Het schijnt dat gas en diesel beter ( ok, minder schadelijk ) zijn voor het milieu als benzine. Wat doet men in NL ;het gebruik van gas en diesel tegenwerken door meer belasingen hierop te gaan heffen !!
In Italië bijv vind ik het beter geregeld, je betaalt daar naar cilinderinhoud, is meer in de richting van de vervuiler betaald, immers hoe groter de cilinderinhoud, hoe meer vervuiling. Er zijn daar dan ook steeds meer auto's op diesel. Met de motoren van tegenwoordig heb je met een sterke, schone diesel een dijk van een motor onder je kap liggen !
PS de slogan hierboven was van EVO3[/quote]
Helaas Foos,
De werkelijkheid is anders. Diesel is wel degelijk met grote voorsprong de meest vervuilende brandstof.
bron: http://www.vrom.nl
Auto's met een aardgasinstallatie hebben op dit moment de beste milieuprestaties. Aardgas heeft namelijk de laagste uitstoot van vervuilende stoffen. Omdat andere brandstoffen steeds schoner worden, neemt dit voordeel in de toekomst echter af.
Verder geldt dat de milieuprestaties van nieuwe dieselauto's veel slechter zijn dan die van auto's op benzine, lpg en aardgas. De betere score van diesel op CO2 (circa 15 procent lagere uitstoot per kilometer dan benzine) wordt overschaduwd door de hogere uitstoot van NOx en fijn stof (tien respectievelijk zeven keer hogere uitstoot per kilometer dan benzine). Technische ontwikkelingen zoals directe injectie, elektronische regeling van de injectie en roetfilters verbeteren de milieuprestaties van diesel onvoldoende. Met de Euro-4-norm, die in 2005 ingaat, loopt diesel iets in van de achterstand ten opzichte van benzine. Pas bij de invoering van een voldoende scherpe Euro-5-norm, naar verwachting in 2010, zullen de milieuprestaties van benzine en diesel elkaar niet veel meer ontlopen.
De milieuprestaties van nieuwe auto’s met een naderhand ingebouwde lpg-installatie zijn ongeveer gelijk aan die van nieuwe benzineauto’s. De NOx-uitstoot per kilometer is iets hoger, de CO2-uitstoot per kilometer is lager. Per saldo ontlopen de milieuprestaties (per kilometer) elkaar niet veel. De milieuprestaties van auto's met een in de fabriek ingebouwde lpg-installatie zijn iets beter.
Milieu bewust in NL ? Het schijnt dat gas en diesel beter ( ok, minder schadelijk ) zijn voor het milieu als benzine. Wat doet men in NL ;het gebruik van gas en diesel tegenwerken door meer belasingen hierop te gaan heffen !!
In Italië bijv vind ik het beter geregeld, je betaalt daar naar cilinderinhoud, is meer in de richting van de vervuiler betaald, immers hoe groter de cilinderinhoud, hoe meer vervuiling. Er zijn daar dan ook steeds meer auto's op diesel. Met de motoren van tegenwoordig heb je met een sterke, schone diesel een dijk van een motor onder je kap liggen !

PS de slogan hierboven was van EVO3[/quote]
Helaas Foos,
De werkelijkheid is anders. Diesel is wel degelijk met grote voorsprong de meest vervuilende brandstof.
bron: http://www.vrom.nl
Auto's met een aardgasinstallatie hebben op dit moment de beste milieuprestaties. Aardgas heeft namelijk de laagste uitstoot van vervuilende stoffen. Omdat andere brandstoffen steeds schoner worden, neemt dit voordeel in de toekomst echter af.
Verder geldt dat de milieuprestaties van nieuwe dieselauto's veel slechter zijn dan die van auto's op benzine, lpg en aardgas. De betere score van diesel op CO2 (circa 15 procent lagere uitstoot per kilometer dan benzine) wordt overschaduwd door de hogere uitstoot van NOx en fijn stof (tien respectievelijk zeven keer hogere uitstoot per kilometer dan benzine). Technische ontwikkelingen zoals directe injectie, elektronische regeling van de injectie en roetfilters verbeteren de milieuprestaties van diesel onvoldoende. Met de Euro-4-norm, die in 2005 ingaat, loopt diesel iets in van de achterstand ten opzichte van benzine. Pas bij de invoering van een voldoende scherpe Euro-5-norm, naar verwachting in 2010, zullen de milieuprestaties van benzine en diesel elkaar niet veel meer ontlopen.
De milieuprestaties van nieuwe auto’s met een naderhand ingebouwde lpg-installatie zijn ongeveer gelijk aan die van nieuwe benzineauto’s. De NOx-uitstoot per kilometer is iets hoger, de CO2-uitstoot per kilometer is lager. Per saldo ontlopen de milieuprestaties (per kilometer) elkaar niet veel. De milieuprestaties van auto's met een in de fabriek ingebouwde lpg-installatie zijn iets beter.
- Dennis Hessels
- Berichten: 162
- Lid geworden op: 14-04-2004 20:07
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Ook ik rij grijs kenteken.. i.v.m met de hond en veel laat ruimte voor mijn sessie
Ik zal zoals het er nu uitziet geen problemen krijgen omdat hij op bedrijfsnaam staat

de Hengelsport Zwole --> http://www.hsvzwolle.com
Ik ook rijd grijs puur alleen voor mijn visspullen te vervoeren.
Als deze shit doorgaat moet ik net zoveel gaan betalen terwijl ik nog maar steeds 2 personen kan vervoeren. Terwijl geel 6 personen kunnen vervoeren...
Nu wordt ik dus benadeld:
1. mijn auto daalt meteen in waarde
2. kan nog steeds maar 2 personen vervoeren (betaal immers net zoveel als anderen dan, dan wil ik ook de gemakken van anderen!!!)
3. De markt voor bestelwagens stort meteen in
Hmm ik heb er echt geen goed woord voor over, zelfs ben ik bereid tot harde actie's laat me maar weten wanneer en waar...
Met boze groeten
Alex Poot
Als deze shit doorgaat moet ik net zoveel gaan betalen terwijl ik nog maar steeds 2 personen kan vervoeren. Terwijl geel 6 personen kunnen vervoeren...
Nu wordt ik dus benadeld:
1. mijn auto daalt meteen in waarde
2. kan nog steeds maar 2 personen vervoeren (betaal immers net zoveel als anderen dan, dan wil ik ook de gemakken van anderen!!!)
3. De markt voor bestelwagens stort meteen in
Hmm ik heb er echt geen goed woord voor over, zelfs ben ik bereid tot harde actie's laat me maar weten wanneer en waar...
Met boze groeten
Alex Poot

-
- Berichten: 568
- Lid geworden op: 13-05-2003 02:00
Als ik het goed begrijp, rijden jullie nu illegaal met een grijs kenteken, en als dat niet meer mag, dan worden jullie BOOS?!
Kijk, dat een maas in de wet er toe dient dat grijze kentekens door particulieren gebruikt kunnen worden, da's heel erg mooi, en heel veel mensen hebben daar al van mogen profiteren. Dik profiteren zelfs. Grote bussen, combo's noem maar op, en allemaal worden de centen die eigenlijk extra betaald hadden moeten worden, door jullie gejat van de staat. Want zo is het he. En als het niet meer mag, denk je dat je dan ergens recht op hebt? Wat een klinkklare onzin is dit. Degenen die zich onrecht aangedaan voelen met hun grijze kentekens, zijn een blamage voor de karpervisserij, in mijn optiek. Jullie zouden je moeten schamen, geld jatten van de overheid en dan nog denken dat je ergens recht op hebt.
Kijk, dat een maas in de wet er toe dient dat grijze kentekens door particulieren gebruikt kunnen worden, da's heel erg mooi, en heel veel mensen hebben daar al van mogen profiteren. Dik profiteren zelfs. Grote bussen, combo's noem maar op, en allemaal worden de centen die eigenlijk extra betaald hadden moeten worden, door jullie gejat van de staat. Want zo is het he. En als het niet meer mag, denk je dat je dan ergens recht op hebt? Wat een klinkklare onzin is dit. Degenen die zich onrecht aangedaan voelen met hun grijze kentekens, zijn een blamage voor de karpervisserij, in mijn optiek. Jullie zouden je moeten schamen, geld jatten van de overheid en dan nog denken dat je ergens recht op hebt.
fishing rocks
-
- Berichten: 1180
- Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
- Locatie: Doetinchem
-
- Berichten: 1180
- Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
- Locatie: Doetinchem
Moet zijn: http://www.weetjewel.com
greetz....
greetz....
-
- Berichten: 568
- Lid geworden op: 13-05-2003 02:00
Foos,
Leg me dan ook even uit hoe het zit met rode diesel en normale diesel Foos?
Ik weet niet waarom de staat besloten heeft, de wegenbelasting voor bedrijfsauto's zo laag te houden. Het is toch ook een 'bedrijfs'auto? Toch geen "neuk jezelf maar te pletter want er is ruimte zat in de bus'auto?
Een bedrijfsauto is derhalve bedoeld voor bedrijven, en niet voor particulieren.
Leg me dan ook even uit hoe het zit met rode diesel en normale diesel Foos?
Ik weet niet waarom de staat besloten heeft, de wegenbelasting voor bedrijfsauto's zo laag te houden. Het is toch ook een 'bedrijfs'auto? Toch geen "neuk jezelf maar te pletter want er is ruimte zat in de bus'auto?
Een bedrijfsauto is derhalve bedoeld voor bedrijven, en niet voor particulieren.
fishing rocks
- Bert Kruit
- Berichten: 330
- Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
- Locatie: Hooghalen
- Contacteer:
Toon,
Rode diesel is bestemd voor landbouwvoertuigen. Wanneer je hiermee gesnapt word en je dieseltje ben je nog niet jarig. Het schijnt zelfs dat wanneer je een keer "rood" hebt getankt dat dit nog tijden zichtbaar blijft bij een controle. Kijk hier mee uit.
Rode diesel is bestemd voor landbouwvoertuigen. Wanneer je hiermee gesnapt word en je dieseltje ben je nog niet jarig. Het schijnt zelfs dat wanneer je een keer "rood" hebt getankt dat dit nog tijden zichtbaar blijft bij een controle. Kijk hier mee uit.
MVG"BK" 

-
- Berichten: 568
- Lid geworden op: 13-05-2003 02:00
Bert,
Dat was een retorische vraag. En bedoeld om de vergelijking met het stimuleren van een bepaalde tak door de overheid door te trekken.
Behoeft verder geen uitleg, dunkt me.
Toon
Dat was een retorische vraag. En bedoeld om de vergelijking met het stimuleren van een bepaalde tak door de overheid door te trekken.
Behoeft verder geen uitleg, dunkt me.
Toon
fishing rocks
-
- Berichten: 568
- Lid geworden op: 13-05-2003 02:00
Een auto van een vertegenwoordiger is ook een bedrijfsauto, omdat die in principe bedoeld is om al z'n kilometers te spenderen ten behoeve van het bedrijf. Niet voor niks betaal je een klauw geld als je er je prive-kilometers ook mee wilt rijden.
Maar goed, als je een plaat voor je harses wil blijven houden, en wil BLIJVEN ontkennen dat de particulier jarenlang heeft geparasiteerd op de kortingen op wegenbelasting voor het bedrijfsleven, en dat het hartstikke rechtmatig is dat men dat een halt toe roept, dan bij deze. Niet persoonlijk opvatten trouwens Foos, verder mag ik je wel
PS Vanaf 1 januari worden er eenmanszaken begonnen alsof er geen 2006 meer is, gaat iedereen dan ook lopen zeuren als die ook aangepakt worden?
Maar goed, als je een plaat voor je harses wil blijven houden, en wil BLIJVEN ontkennen dat de particulier jarenlang heeft geparasiteerd op de kortingen op wegenbelasting voor het bedrijfsleven, en dat het hartstikke rechtmatig is dat men dat een halt toe roept, dan bij deze. Niet persoonlijk opvatten trouwens Foos, verder mag ik je wel

PS Vanaf 1 januari worden er eenmanszaken begonnen alsof er geen 2006 meer is, gaat iedereen dan ook lopen zeuren als die ook aangepakt worden?
fishing rocks
- Michel Hollaar
- † in memoriam †
- Berichten: 2326
- Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
- Locatie: Hellevoetsluis
Leg eens uit, Toon.
van die eenmanszaken.
( De eigenaren van die eenmanszaakjes rijden dan toch allemaal hun prive kilometertjes met hun " " bedrijfsauto ", van en naar de werkelijke baas??? )
Flinke bijtelling, kost meer dan wat motorrijtuigenbelasting bijbetalen.
van die eenmanszaken.
( De eigenaren van die eenmanszaakjes rijden dan toch allemaal hun prive kilometertjes met hun " " bedrijfsauto ", van en naar de werkelijke baas??? )
Flinke bijtelling, kost meer dan wat motorrijtuigenbelasting bijbetalen.
-
- Berichten: 568
- Lid geworden op: 13-05-2003 02:00
Michiel, iemand die een eenmanszaak heeft, is eigen baas. Waarom moet die dan kilometers gaan maken om bij zichzelf uit te komen? Leg dat even uit svp.
fishing rocks
- Michel Hollaar
- † in memoriam †
- Berichten: 2326
- Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
- Locatie: Hellevoetsluis
Ho even Toon, jij suggereert dat er vanaf 01 januarie a.s. eenmanszaakjes bij de vleet worden opgericht, of interpreteer ik jouw
"PS Vanaf 1 januari worden er eenmanszaken begonnen alsof er geen 2006 meer is, gaat iedereen dan ook lopen zeuren als die ook aangepakt worden? "
dan helemaal verkeerd.???
Zo ja, Mijn fout.
Ik ga ervanuit dat er vele eenmanszaakjes worden opgericht om maar goedkoop grijs te blijven rijden.
"PS Vanaf 1 januari worden er eenmanszaken begonnen alsof er geen 2006 meer is, gaat iedereen dan ook lopen zeuren als die ook aangepakt worden? "
dan helemaal verkeerd.???
Zo ja, Mijn fout.
Ik ga ervanuit dat er vele eenmanszaakjes worden opgericht om maar goedkoop grijs te blijven rijden.
-
- Berichten: 568
- Lid geworden op: 13-05-2003 02:00
Nee, niet jouw fout, je suggereert juist dat ik suggereer dat er binnenkort opeens een stijgende lijn in de aantallen opgerichte eenmanszaakjes plaats zal vinden.
Een groot deel daarvan zal komen door de mensen die straks benadeeld zijn omdat ze een bus hebben, bla bla grijs geel bla (verhaaltje van hierboven).
Dat zijn dus mensen die via omwegen toch grijs willen blijven rijden.
Wat je straks gaat zien dus, is dat de regels t.a.v. het registreren bij de KvK aan banden gelegd gaat worden, cq dat er controles plaats gaan vinden, met alle dramatische gevolgen van dien. Het zwaartepunt wordt dus verlegd.
Snap je?
Een groot deel daarvan zal komen door de mensen die straks benadeeld zijn omdat ze een bus hebben, bla bla grijs geel bla (verhaaltje van hierboven).
Dat zijn dus mensen die via omwegen toch grijs willen blijven rijden.
Wat je straks gaat zien dus, is dat de regels t.a.v. het registreren bij de KvK aan banden gelegd gaat worden, cq dat er controles plaats gaan vinden, met alle dramatische gevolgen van dien. Het zwaartepunt wordt dus verlegd.
Snap je?
fishing rocks
- Michel Hollaar
- † in memoriam †
- Berichten: 2326
- Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
- Locatie: Hellevoetsluis
Ik wel,
maar een eigenaar van een " eenmanszaak " die in werkelijkheid in loondienst zijn centjes bij elkaar sprokkelt, zal toch snel een probleempje met de fiscus hebben op te lossen.
Want met een bedrijfsauto meer dan 500 kilometer ( en dat is al snel bij woon-werkverkeer ) prive rijden betekend gewoon bijtelling. En die zal hoger zijn dan de verhoging van de motorrtijtuigenbelasting van grijs naar geel.
Een nu nog grijs rijdende " parasiet "
maar een eigenaar van een " eenmanszaak " die in werkelijkheid in loondienst zijn centjes bij elkaar sprokkelt, zal toch snel een probleempje met de fiscus hebben op te lossen.
Want met een bedrijfsauto meer dan 500 kilometer ( en dat is al snel bij woon-werkverkeer ) prive rijden betekend gewoon bijtelling. En die zal hoger zijn dan de verhoging van de motorrtijtuigenbelasting van grijs naar geel.
Een nu nog grijs rijdende " parasiet "

- peter postema
- Berichten: 2598
- Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
- Locatie: Westerlee (GN)
Heren,
Om een ieder even uit de brand te helpen
Om de voorgestelde aanpassingen in het kader van een x aantal regelingen te kunnen betalen, hebben de coalitiefracties een pakket van 21 voorstellen ingediend. Het gaat onder meer om de volgende maatregelen:
Onbedoeld gebruik van het grijs kenteken door particulieren wordt aangepakt en de motorrijtuigenbelasting voor auto's met een grijs kenteken wordt verhoogd;
De voorgestelde verhoging van de zelfstandigenaftrek wordt deels teruggedraaid;
Werkgevers moeten meer belasting gaan betalen over het spaarloon;
Bepaalde autoaccessoires, zoals cruisecontrol, vallen voortaan onder de aanschafbelasting voor auto's (BPM);
Hogere accijns op kerosine voor binnenlandse vluchten en hogere heffing voor milieuonvriendelijke smeermiddelen.
Het kabinet heeft de dekkingsvoorstellen in grote lijnen overgenomen; binnen een week stuurt minister Zalm een uitgebreidere reactie namens het kabinet naar de Kamer. De uitwerking van de maatregelen komt de komende maanden aan de orde bij de afzonderlijke begrotingsbehandelingen van de ministeries.
BEGROTING 2005: KABINET AKKOORD MET WIJZIGINGEN
Het grijs kenteken blijft dus behouden voor ondernemers en gehandicapten.
waarin de ondernemers weer worden genaaid door andere regelingen (zie boven).
Dat het voor particulieren zou worden aangepakt zit er al een hele lange tijd aan te komen en is al eerder besproken in kabinetten.
Het zou mij dan ook niets verbazen dat het geheel ook word gekoppeld aan een aantoonbaar btw nummer zodat het fiscaal te tracen is.
Voor meer info verwijs ik jullie naar http://www.minfin.nl/
mvg,
Peter
Om een ieder even uit de brand te helpen
Om de voorgestelde aanpassingen in het kader van een x aantal regelingen te kunnen betalen, hebben de coalitiefracties een pakket van 21 voorstellen ingediend. Het gaat onder meer om de volgende maatregelen:
Onbedoeld gebruik van het grijs kenteken door particulieren wordt aangepakt en de motorrijtuigenbelasting voor auto's met een grijs kenteken wordt verhoogd;
De voorgestelde verhoging van de zelfstandigenaftrek wordt deels teruggedraaid;
Werkgevers moeten meer belasting gaan betalen over het spaarloon;
Bepaalde autoaccessoires, zoals cruisecontrol, vallen voortaan onder de aanschafbelasting voor auto's (BPM);
Hogere accijns op kerosine voor binnenlandse vluchten en hogere heffing voor milieuonvriendelijke smeermiddelen.
Het kabinet heeft de dekkingsvoorstellen in grote lijnen overgenomen; binnen een week stuurt minister Zalm een uitgebreidere reactie namens het kabinet naar de Kamer. De uitwerking van de maatregelen komt de komende maanden aan de orde bij de afzonderlijke begrotingsbehandelingen van de ministeries.
BEGROTING 2005: KABINET AKKOORD MET WIJZIGINGEN
Het grijs kenteken blijft dus behouden voor ondernemers en gehandicapten.
waarin de ondernemers weer worden genaaid door andere regelingen (zie boven).
Dat het voor particulieren zou worden aangepakt zit er al een hele lange tijd aan te komen en is al eerder besproken in kabinetten.
Het zou mij dan ook niets verbazen dat het geheel ook word gekoppeld aan een aantoonbaar btw nummer zodat het fiscaal te tracen is.
Voor meer info verwijs ik jullie naar http://www.minfin.nl/
mvg,
Peter
Laatst gewijzigd door peter postema op 11-10-2004 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
It's not who you are, it's who you know.
-
- Berichten: 568
- Lid geworden op: 13-05-2003 02:00
Precies wat ik bedoel Michel.
Net als met te hard rijden, je weet dat het niet mag, en als je gepakt word, dan moet je daar voor boeten. Da's toch niet meer dan normaal? Of scheld jij ook als je een bon hebt voor 3km te hard
Net als met te hard rijden, je weet dat het niet mag, en als je gepakt word, dan moet je daar voor boeten. Da's toch niet meer dan normaal? Of scheld jij ook als je een bon hebt voor 3km te hard

fishing rocks
- Bert Kruit
- Berichten: 330
- Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
- Locatie: Hooghalen
- Contacteer:
heren,
dat er eenmans zaken zullen opgestart volgend jaar is misschien wel zo maar vergeet niet dat wanneer je je overal hebt ingeschreven je ook een bepaalde werkzaamheden moe verrichten anders word je zo weer uitgeschreven en ben je weer terug bij af. En wat dacht je van de belastingdienst? die zullen zich ook afvragen waarom je geen werkzaamheden verricht onder het bedrijfsnaam en dat terwijl je wl alle voordelen zoals BTW teruggave( je moet het natuurlijk wel eerst afdragen)
In principe ben ik het met jullie eens over het particuliere verhaal, alleen hadden ze het destijds moeten doen toen ze bepaalde eisen gingen stellen aan een grijs kenteken auto. tuurlijk kpen de mensen nu een 4X4 op grijs lekker goedkoop en die groep mensen die hebben denk voor een deel zo ver laten komen zodat iemand die de laadruimte(particulier) wel gebruikt nu de dupe aan het worden is. Maar voordat hier een helse discussie onstaat de berichtgeving die ik hierboven had geplaatst is nog niet defenitief dus laten we nog even afwachten wat er gaat gebeuren
dat er eenmans zaken zullen opgestart volgend jaar is misschien wel zo maar vergeet niet dat wanneer je je overal hebt ingeschreven je ook een bepaalde werkzaamheden moe verrichten anders word je zo weer uitgeschreven en ben je weer terug bij af. En wat dacht je van de belastingdienst? die zullen zich ook afvragen waarom je geen werkzaamheden verricht onder het bedrijfsnaam en dat terwijl je wl alle voordelen zoals BTW teruggave( je moet het natuurlijk wel eerst afdragen)
In principe ben ik het met jullie eens over het particuliere verhaal, alleen hadden ze het destijds moeten doen toen ze bepaalde eisen gingen stellen aan een grijs kenteken auto. tuurlijk kpen de mensen nu een 4X4 op grijs lekker goedkoop en die groep mensen die hebben denk voor een deel zo ver laten komen zodat iemand die de laadruimte(particulier) wel gebruikt nu de dupe aan het worden is. Maar voordat hier een helse discussie onstaat de berichtgeving die ik hierboven had geplaatst is nog niet defenitief dus laten we nog even afwachten wat er gaat gebeuren
Laatst gewijzigd door Bert Kruit op 11-10-2004 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
MVG"BK" 
