15-03-2004 22:42
Zou voor The Beast kiezen, sterker nog dat heb ik gedaan.
Waarom?
Zien er vele malen beter uit en bovenal weet ik zeker dat het goeie zijn.
Volledig geharst en om de batterij watervrij te houden zit er nog een o-ring in. De arca's hebben waarschijnlijk alleen een o-ring.
Bovendien kon ik ze spotgoedkoop krijgen, setje van 3 plus soundbox voor maar 60,- Nieuw en niet gejat. Met bon dus.
Heb de digitale en kan maar 1 nadeel ontdekken:
Deze geven bij een run een lange piep tot de run stopt, bij mijn vorige vreselijk analoge piepers was het pieppieppiep afhankelijk van de snelheid.
Ik hoor nu dus geen verschil meer met een langszame run en een snoeiharde, het blijft pieeeeeeep.
Ik denk dat je de "normale" beasts kunt kopen en deze zijn analoog, dus ik denk dat deze dit nadeel niet hebben, is met name nadeel als je niet alleen op karper vist. Ik vis ook nog weleens op paling en snoekbaars en hoor nu het verschil niet meer en met analoog wel.
Was bovendien wel spannend om die piepers te horen, steeds harde gillend als de run versnelde.....
Ga je voor betrouwbaarheid kies The Beast..
Ze worden helaas niet meer gemaakt maar ik denk dat dat is omdat ze gewoon te goed waren.
Als het niet kapot gaat en het blijft de mensen bevallen dan verkoop je niet genoeg en ga je over de kop.
(tevens de reden van de meeste "innovaties", behoefte creëren)
Groeten
René
Size doesn't always matter