Dankzij Rene uit een heerlijke diepe slaap ontwaakt, nmaar goed... nu kan ik het uitzicht mooi bekijken!
Wat een plaatje, vooral nu de dauw nog op het water staat en de zon voorzichtig probeert door te breken!
Afijn, even een korte briefing van mijn belevenissen. Zoals mijn vermoedens al zeiden... een vis van onder de boom op de noten-mix. Midden in de nacht een gierende fluiter, en inderdaad, de vissen zijn hier oersterk!
Ik mocht een vis van 9.5 kilo op de onthaakmat brengen en kon mijn geluk niet op, wat jullie waarschijnlijk kunnen begrijpen.
Toch was er deze veel activiteit te merken middels springende en rollende vis, ook op de voerstrook die ik heb aangelegd gisteravond!
Na een behoorlijk inwerkperiode moeten de boilies nu toch ook hun vruchten gaan afwerpen voor ons, maar goed, nog even wachten!
Henk, een heel goede tip die broodjes... ik ga ze straks even halen, want ik heb momenteel alleen nog kleffe broodje pindakaas die ik vanuit huis had meegenomen voor de heenreis...
In het dorp ook snel wat tentharingen aanschaffen en wat goed voedsel voor onze magen... Moet ik voor anderen nog wat meenemen uit het dorp?
De eieren gaan zo wel heel erg hard.. arme kippen