[fluistermode] Hoi, mannen
Jammer dat ik me bij Klaas moest afmelden voor deze trip, ik had me er veel van voorgesteld. Maar ja, een oud probleem gooide roet in het eten. Met antibiotica moet ik weer een week of drie aan de gang,linkerarm zo min mogelijk gebruiken, maar het gaat weer goed komen.
Hoe is het hier, in Holland hebben we een paar behoorlijk koude nachten gehad. Ik moest vaak aan jullie denken daar tussen de Frech Moutains. Genoeg aan de thermokleding gehad?
Ik kon gelukkig nog een lift krijgen met een copter van de Luchtdebiele Brigade en ze hebben me vlakbij het dorp afgezet.
Jean wachtte me op met nog een paar dorpsgenoten. Jullie staan behoorlijk in de picture daar. Positief wel te verstaan.
Met name de manier waarop jullie vissen en het schoonhouden van de stek heeft veel respect van de plaatselijke bevolking.
René, in dat ene winkeltje waar je die ochtendkrant kocht hé. Die Yvette is smoor op je!
Weten jullie nog wat ik zei over de Oostoever? Ik kwam daar net langs en bij die grote eik(of zo) die zo'n dertig meter in lengte in het water ligt hé, daar zag ik wat activiteiten. Het ondergaande zonnetje scheen over de flank van een ( ik denk) heel mooie leder.
Ik zou het morgenavond toch eens proberen.
Wat zei je Michel, was je al op zoek naar een uitwijkmogelijkheid?
O'ja ik heb nog wat te bikkecementen meegenomen uit good old Holland. Eigengemaakte kaasbolletjes, leek me gepast, en heerlijke roti's die je nu eigenlijk zou moeten eten.
Ik ga nu terug naar Chez René, de plaatselijke herberg,neem een cognacje en ga lekker pitten.
BTW PSV doet UEFA en Ajax ligt eruit

Goeie nacht en ik hoop voor jullie op veel strakke lijnen!
Groetjes
Henk