CARP AND OTHER FISH

Plaats reactie
rick corinde
Berichten: 3
Lid geworden op: 19-01-2011 12:47

19-01-2011 17:59

We hopen erop dat we in het jaar 011 de beelden bij elkaar krijgen om dit concept volledig af te werken.
Er gaat zowel onder als boven water gefilmd worden, om een zo compleet mogelijke presentatie te verkrijgen.

have fun..

De preview van : CARP AND OTHER FISH


http://www.youtube.com/watch?v=RNDJpZQYEoI
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

24-01-2011 20:33

Zou dat gemiechel over die ponden weglaten. Heeft totaal geen toegevoegde waarde

Verder vind ik al die effecten een beetje flippend werken en daardoor heb ik het niet afgekeken, sorry..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
rick corinde
Berichten: 3
Lid geworden op: 19-01-2011 12:47

26-01-2011 12:48

de ponden zijn niet het belangrijkste, dat klopt
wat de effecten betreft hou ik wel van flippend effect :o
elke vorm van commentaar is welkom en ben ook blij met maar liefst EEN reactie..

bedankt voor je comment.
iemand anders nog ??
Gebruikersavatar
Mehmet Yildiz
Berichten: 209
Lid geworden op: 20-04-2010 21:28
Locatie: Grunn

26-01-2011 15:50

Beste Rick,

Ik maak zelf ook veel films en doe ook aan special effects (after effects) en die ponden nja das nog niet zo erg. Maar die overgangen!!!! Ik snap dat het leuk is om die effecten op je footage te slepen en dat het leuk lijkt maar, voor de kijker is het hoogst irritant.

Daarnaast wijst het overmatig gebruik van overgangen/effecten meer op een amateuristische look, vakantie foto compilatie zeg maar. Je zegt dat je meer in de toekomst wil doen, ik wil je dan aanraden om veeeeeeeeeel minder effecten te gebruiken. Daarnaast is het versnellen/wiggle ook leuk om een stukje te doen maar ik vind ook dat je hiermee te ver bent gegaan.

Dit is mijn kijk op je filmpje, ik weet niet wat voor doel je er mee hebt maar wil je dit serieus gaan doen dan moet je het een en ander veranderen. Is het je bedoeling om leuk een filmpje te maken van je sessies dan kun je het zo laten en moet je gewoon doen wat je er leuk uit vindt zien.

gr.
Gebruikersavatar
Teun van der Velden
Berichten: 380
Lid geworden op: 21-09-2009 22:40
Locatie: Brabant

26-01-2011 15:55

Ik vind ook de effecten te storend.
Effecten gebruik je om iets toe te voegen, maar hier is het vooral storend. Al die overgangseffecten gaan irriteren en als je behalve normaal beeld nog 3 miniatuurtjes ziet in verschillende effecten wordt het niet extra leuk maar ben je het al snel zat.

Dat pondengedoe had wel wat minder expliciet gemogen maar ik vind dat niet zo'n probleem.
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

26-01-2011 20:35

Hoi Rick,

Leuk filmpje maar wat de anderen ook al zeggen iets te veel effecten maar dat is mijn mening, als jij dat leuk vind moet je het vooral zo blijven doen. Ook vind ik de muziek keuze niet echt passend, ik hou erg veel van hiphop maar niet bij een karperfilmpje dan kies ik liever voor iets instrumentaals zoals bijv. filmmuziek. Mag ik vragen welk programma je hebt gebruikt? Ga vooral door met het maken van filmpjes!

Gr.
©
rick corinde
Berichten: 3
Lid geworden op: 19-01-2011 12:47

27-01-2011 18:18

ikzelf heb het niet in elkaar gezet, dat heeft een vriend van me gedaan.
Dus zal ik na moeten vragen welk programma het is geweest.
We willen meer gaan filmen dus dan zouden effecten overbodig worden.
Dit is eigenlijk maar een compilatie van wat we ECHT willen gaan doen.
Zoals jullie zien is het nog een beetje zoeken..

groeten
Gebruikersavatar
Bjorn van LIpzig
Berichten: 40
Lid geworden op: 13-12-2010 23:26

31-01-2011 18:25

Hej corinde kerel,

Ik had je filmpje al via je link bij msn bekeken en nu zag ik dat je er hier ook een topic over hebt gemaakt.
Ik vind inderdaad die effecten ook zeer irritant, ik denk dat het mooier is als je het helemaal weg laat.
En zeg tegen dave dat hij ten alle tijden een onthaak mat moet gebruiken! ik zie dat er sommige foto's voorbij komen zonder onthaakmat.
Succes met je volgende filmpje

Gr Bjorn
Plaats reactie