vind het nog spannend ook.

Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma
 was wel iets later aan het water dan eerst gezegd
  was wel iets later aan het water dan eerst gezegd  

puuuuuhhhhhhhh
 puuuuuhhhhhhhh , enerzijds door de toch wel onverwachtse kou, anderzijds, stomme keuze gemaakt om de stek van een ander kant te bevissen...
 , enerzijds door de toch wel onverwachtse kou, anderzijds, stomme keuze gemaakt om de stek van een ander kant te bevissen...
 ik ben verbaasd dat het voorlopig zo goed gaat bij mij!
 ik ben verbaasd dat het voorlopig zo goed gaat bij mij! 

het water staat op het punt van buiten zijn oevers te treden en op de hele wei staat 10-20cm water
  het water staat op het punt van buiten zijn oevers te treden en op de hele wei staat 10-20cm water   ze voorspellen nog altijd veel regen de komende dagen en de volgende week, dus ook voor volgende week ziet het er slecht uit
 ze voorspellen nog altijd veel regen de komende dagen en de volgende week, dus ook voor volgende week ziet het er slecht uit  maar nu is het echt niet te doen, spijtig genoeg!
 maar nu is het echt niet te doen, spijtig genoeg!Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma
rob craeninckx schreef:Dit weekend zal er niet gevist worden jongens, geen filmpje dushet water staat op het punt van buiten zijn oevers te treden en op de hele wei staat 10-20cm water
ze voorspellen nog altijd veel regen de komende dagen en de volgende week, dus ook voor volgende week ziet het er slecht uit
maar nu is het echt niet te doen, spijtig genoeg!
Groeten
 sorry mannen!
 sorry mannen!Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma

. De weide die ondergelopen is, is al jaren bekend omwille van het feit dat het water er extreem lang op blijft staan, het kan dus nog weken duren voor ik weer op de stek geraak
 . De weide die ondergelopen is, is al jaren bekend omwille van het feit dat het water er extreem lang op blijft staan, het kan dus nog weken duren voor ik weer op de stek geraak  Aangezien het niet zeker is wanneer ik er terug zal kunnen vissen, ga ik het voeren op dit water (in ieder geval voorlopig) moeten staken
 Aangezien het niet zeker is wanneer ik er terug zal kunnen vissen, ga ik het voeren op dit water (in ieder geval voorlopig) moeten staken  .Wateren hier in de omgeving zijn schaars, zeker watertjes als hetgene waar ik zat te vissen. Ik ga echter wel een aantal mogelijkheden overlopen om te bekijken of ik ergens anders iets vind waar ik mijn blog verder kan zetten, maar het is niet zeker dat ik een water zal vinden waar dit mogelijk is. Doordat de wateren schaars zijn, zijn de meeste wateren vrij druk en zullen de collega-vissers dus niet al te blij zijn met filmpjes van 'hun' water op het internet, al helemaal niet als deze filmpjes een goede uitleg geven over hoe er best te vissen... Dit is iets wat ik best begrijp en dus ook zal respecteren. Indien ik geen water vind waar ik mijn videoblog kan filmen, ga ik op zoek naar een andere uitdaging en zal ik een geschreven blog bijhouden waarin de naam van het water niet vermeld wordt en er ook geen foto's van de stekken worden getoond. Van vangsten zullen de foto's dan eventueel wel online komen en er zal nog altijd een goede beschrijving van de gebruikte tactieken inzitten.
 .Wateren hier in de omgeving zijn schaars, zeker watertjes als hetgene waar ik zat te vissen. Ik ga echter wel een aantal mogelijkheden overlopen om te bekijken of ik ergens anders iets vind waar ik mijn blog verder kan zetten, maar het is niet zeker dat ik een water zal vinden waar dit mogelijk is. Doordat de wateren schaars zijn, zijn de meeste wateren vrij druk en zullen de collega-vissers dus niet al te blij zijn met filmpjes van 'hun' water op het internet, al helemaal niet als deze filmpjes een goede uitleg geven over hoe er best te vissen... Dit is iets wat ik best begrijp en dus ook zal respecteren. Indien ik geen water vind waar ik mijn videoblog kan filmen, ga ik op zoek naar een andere uitdaging en zal ik een geschreven blog bijhouden waarin de naam van het water niet vermeld wordt en er ook geen foto's van de stekken worden getoond. Van vangsten zullen de foto's dan eventueel wel online komen en er zal nog altijd een goede beschrijving van de gebruikte tactieken inzitten.

ben scholten schreef:he roy als je die watertjes toch weet....wat let je.
hup camera mee en filmen maar.