KSN Regio Groningen-Drenthe regiomeetings 2010-2011

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

11-11-2010 18:57

Goedenavond,

De KSN regio Groningen-Drenthe heeft voor aankomend winterseizoen weer 3 meetings in de planning.
Voor dit seizoen is er gekozen om het zwaartepunt te leggen bij sprekers uit de eigen regio (of net iets daarbuiten..). Daarnaast hebben we ook nog een sprekersduo van ver weten te strikken!
Het programma ziet er alsvolgt uit:

26 November 2010, Martijn Nederpel, de geheimen van Friesland.
7 Januari 2011, Daniël van Dijk en Remco Maat, Ruige avonturen aan de St. Lawrence rivier.
18 Februari 2011, Arjan Verkoelen, het hoe en wat op groot water in Frankrijk.


De regiomeetings vinden traditiegetrouw plaats in Café Centraal in Tynaarlo, bekend om zijn niet te versmaden hamburgers en uitzonderlijke noorderlijke gezelligheid!

Zowel KSN leden als niet-KSN leden zijn van harte welkom om in deze koude wintermaanden onder het genot van een hapje en een drankje over onze hobby te kletsen.

Onderstaand alvast de uitnodiging voor de eerste meeting!


Groet en hopelijk tot zien op één van de avonden.

Eddy Norder, Jacques Kruller en Bart van Bezouw



Afbeelding
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

11-11-2010 19:07

Voor de voledigheid, een groot gedeelte gaat over mijn vissserij in friesland en dan met name het bootvissen..

groeten
Jan Peter Teerling

12-11-2010 18:45

Wordt er daar ook informatie verstrekt waar je wel en niet mag nachtvissen Bart? :roll: :lol:
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

12-11-2010 19:09

Bart kan geen antwoord geven omdat hij NU aan het nachtvissen is op een water waar dat ...

Hoe ik dat weet? GSM 8)
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

13-11-2010 10:01

Jan Peter,

Als je een keer zou komen dan zou je het weten 8) :lol:
Soms wordt er ook wat verteld over het vissen met 3 hengels :lol:
Jan Peter Teerling

16-11-2010 15:16

Lekker voorbeeld voor de jeugd die verwacht wordt wél de regels na te leven omdat ze anders de karpervisserij schaden. En dat geeft leiding aan de KSN jeugdcommisie? :roll:

Hypocrieten zat in de kroeg hier, daarvoor hoef ik niet naar een KSN avond.. :lol:
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

16-11-2010 18:58

Jan Peter Teerling schreef:Lekker voorbeeld voor de jeugd die verwacht wordt wél de regels na te leven omdat ze anders de karpervisserij schaden. En dat geeft leiding aan de KSN jeugdcommisie? :roll:



Zou het ook zo kunnen zijn dat mensen die in Groningen of Drenthe wonen op plaatsen vissen zoals bijvoorbeeld bij de Federatie Oost Nederland en die daar een vergunning voor hebben om met 3 hengels te vissen?

Zo maar een gedachte!

Heeft m.i. dan weer niets met jeugd te maken.

gr Harnold
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

16-11-2010 19:08

Niks hypociets aan. of je nu wel bij de KSN zit of niet. Iedereen overtreed wel eens een regel. Er zit een groot verschil, tussen stilletjes nachtvissen buiten het seizoen op een verlaten plas waar niemand last van je heeft, of met een hoop kabaal, scooters, en kratten bier een feestje bouwen onder de noemer "nachtvissen". Dat een groep karpervissers die zichzelf ksn noemen daartegen ageren is niet meer dan normaal.

mvg martijn
Jan Peter Teerling

17-11-2010 12:09

Nee Harnold, hij zit niet in een federatie gebied te vissen waar je met drie hengels mag zitten. Had ik het overigens ook niet over, maar nu je er over begint: Categorisch met drie hengels én nachtvissen op plaatsen waar dat zéér duidelijk niet is toegestaan is in mijn ogen hypocriet. Zeker als je leiding moet geven aan de jeugd hoe het wél moet.

Ik hoef toch niet uit te leggen dat je door willens en wetens de regels te overtreden (met of zonder kampvuur, scooters, booz & dope) je de autoriteiten niet mild stemd om evt. opbrekingen van nachtvisverboden en/of het vissen met drie hengels toe te staan.

Zolang de KSN met 2 maten blijft meten en uitwassen onder de eigen leden niet wil aanpakken of de kop ervoor wegdraaid bedank ik vriendelijk.

Maar hé de weg naar die dikke Sjonnies en eeuwige roem in het karperwereldje mag wat kosten.
Stel je voor dat je gesponsorde ballen verdwijnen als je niet genoeg biggen op de mat hebt gehad en dito foto's hebt om het te bewijzen.

Amsterdams broodjeshuis op het Zuiderdiep heeft ook héérlijke gehaktballen zo uit de warme jus! :D
K. van den Herik

17-11-2010 12:39

hij die zonder zonde is werpe een eerste steen. Ik kom wel helpen het tasje stenen te dragen.

Aan gooien kom ik niet toe.. dit jaar 5 nachten in de nacht gevist waar dat niet mag. Eigenlijk tellen dan de gevangen vissen niet denk ik?

Heb nog gevoerd waar dat niet mag


o o o kan zo in de pvv
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

18-02-2011 17:10

Ik ben op weg.
Eens kijken wat Verkoelen allemaal te melden heeft 8)

Gr H.K.
Plaats reactie