Bart v d Hurk met zijn try-out in de regio Brabant

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

02-01-2010 19:27

15 januari is Bart v d Hurk aanwezig met de try-out van zijn nieuwe presentatie die ook op de landelijke meeting van de K.S.N. in het voorjaar word gegeven. Het clubhuis van de Ruischvoorn aan de Centaurusweg 140 te Tilburg is rond 19.00 uur al voor ons geopend. Bart kennende belooft het weer en erg interessante avond te worden.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

02-01-2010 23:16

Beste Peter en anderen,

Helaas moeten de leden van regio Brabant nog even geduld hebben, de try-out is verplaatst naar vrijdag 26 Februari. Ik heb mijn avond geruild met John Cayers (waarvoor dank John!).

De bedoeling was om een nieuwe presentatie tijdens deze feestdagen in elkaar te zetten, maar helaas is het veel te druk met werk op het moment. Heb dan ook vooral gewerkt de afgelopen weken en onvoldoende tijd om een goede presentatie in elkaar te steken. De dealines van catalogus, prijslijsten, advertenties, etc. gaan nu eenmaal voor...

Dus nog even geduld, maar ik zal zorgen dat het het wachten waard is!
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

03-01-2010 09:10

Ha die Bart,

Tja, werk gaat nu eenmaal voor het vissen. John heeft zeker (net als jij) een goed verhaal dat hij daarbij niet voorbij gaat aan de meest visveilige systemen staat wel vast. Hou er allemaal wel rekening me dat het een latertje word met onze John.

Groet,
Peter
Plaats reactie