KSN regio Groningen-Drenthe krijgt eigen website

Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

27-10-2009 18:39

Allen,

Binnenkort zal de KSN regio Groningen-Drenthe met haar eigen website online gaan. Deze website is in het leven geroepen om de leden beter en sneller te kunnen informeren over KSN regio gerelateerde zaken maar ook landelijke zaken. De website krijgt onder andere een foto gallerij en vele andere informatieve features. Ook kun je zelf foto's en verhalen aanleveren die dan door de redactie geplaatst zullen worden.
Daarnaast kun je gemakkelijk lid worden mocht je dat willen.

Binnenkort meer.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

04-11-2009 22:36

Vanaf vandaag is de KSN regio Groningen-Drenthe online!
http://www.ksngroningendrenthe.nl
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

05-11-2009 15:46

Aan de leden van de KSN die onder de regio Groningen-Drenthe vallen het verzoek om op de meeting van 13 November of via eddy@ksngroningendrenthe.nl je mail adres door te geven. Het huidige mail adres bestand is niet volledig en sommige email adressen werken niet meer.

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Age Douma
Berichten: 41
Lid geworden op: 12-02-2007 19:34
Locatie: Earnewald
Contacteer:

12-11-2009 19:53

Complimenten voor jullie nieuwe site, ziet er strak uit
K. van den Herik

12-11-2009 20:52

M.i. maar 1 plek voor deze site en dat is hier:
http://www.karperstudiegroep.nl/index.p ... Itemid=262

Inmiddels waarschijnlijk geld en medewerkers teveel. Kom zelf uit een tijd van een schuld van 15000 eurie en heel veel moeite om een site te maken en in de lucht te houden

Er zijn regio's met een eigen site maar men mist nog de tijd om op de ksn site de data van de meetings te laten verschijnen
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

12-11-2009 21:29

Beetje sneu klaas!
Oordelen zonder op de hoogte te zijn van de zaken. Kan je in ieder geval gerust stellen dat het de KSN geen cent kost.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

12-11-2009 21:42

ziet er goed uit!
Gebruikersavatar
dick spijker
Berichten: 377
Lid geworden op: 24-05-2004 21:05

12-11-2009 22:52

quote K. van den Herik

Er zijn regio's met een eigen site maar men mist nog de tijd om op de ksn site de data van de meetings te laten verschijnen

Lijkt me dat die uitspraak niet helemaal klopt Klaas. :-?
K. van den Herik

13-11-2009 08:23

Jarenlang worstelde de ksn met een ledenverloop van 20% of meer. Ik denk dat de ksn inmiddels 20000 leden heeft gehad, helaas nooit tegelijk. Deze problematiek is vaak in vergaderingen besproken. Een groot deel van de vertrekkende leden was/is ivm stoppen met karpervissen. Blijft jaarlijks een groot contingent vertrekkers, die het op wat voor manier dan ook niet eens zijn met de handelswijze van de ksn. Er is menig dappere poging gedaan om mensen eerder te laten weten wat er aan scheelt. Helaas.
Ik spreek regelmatig leden, die ook het nut niet meer zo zien, ook zij laten zich niet of nauwelijks horen. Daarnaast speelt de arrogantie van 20 jaar geleden nog steeds een negatieve rol voor mensen die niet lid willen worden.

Volgens mijn beleving heeft de ksn in 1999 een missie meegekregen: sta pal voor je kennis en draag dat als groep ook uit. Die Agnes…

Jaren aan mee mogen werken. De groep met hun kennis was belangrijker dan alleen het leden aantal. Goeie dingen gedaan en kansen laten liggen.

Zelf vind ik als groep dat je dan ook als groep naar buiten moet treden. In al je uitingen. Daarbij behoort in mijn beleving dus ook 1 site voor de gehele KSN. Wat er achter die knoppen van de cie’s en regio’s gebeurd is prima. Als het een beetje eenheid blijft, perfect.

Meer regio’s gaan echter hun eigen site maken met hun eigen webnaam, ik vind dit dus niet passen in kader van waar je als ksn voor moet staan. Wat is het volgende: Regio Limburg een eigen blad? Een eigen blad voor de incrowd. Ook al gebeurd he…

Nu geef ik een paar postings terug aan dat ik het een gemiste kans vind,dat de knop van de ksn site niet is gebruikt. (Eigenlijk dus een lid die zich actief laat horen en niet aan zijn stutten trekt.)

Tot mijn verbazing wordt ik maar als “sneu” betiteld, het zij zo, er is in 20 jaar blijkbaar niets geleerd en de mensen die niet lid willen worden ivm vroegere arrogantie worden gelijk gegeven.

Ik ben maar een gewoon lid, die zijn mening wilde geven en geen oordeel en nog steeds wil weten waarom er aparte sites moeten komen. Helaas kan dat niet. Jammer.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
dick spijker
Berichten: 377
Lid geworden op: 24-05-2004 21:05

13-11-2009 09:32

Tja, Klaas ik heb je alleen op een onjuiste uitspraak geattendeerd niks meer en niks minder.

Dat jij je grieven rond de handel en wandel van de KSN hier wilt ventileren prima, jou goed recht.

Waarom wij als regio een zelfstandige site hebben heeft o.a te maken dat we in de regio door een beetje bekendheid meer karpervissers aan ons willen binden, en het lukt ook nog.
De eerste meeting van dit seizoen dacht 8 nieuwe leden, daarom dus Klaas.
Mogelijk zitten er voor de toekomst ook nieuwe KSN leden bij, zou mooi mee genomen zijn.
Mocht dit niet zo zijn jammer maar ze zijn dan via de Regio toch nog op manier bij de KSN betrokken.
Al zijn het dan geen volledige leden, maar beter half dan helemaal niks

Kijk achter een knop is leuk maar denk dat dit een stuk beter werkt.
Maar goed mocht het tegendeel bewezen worden Klaas, maar dat is toekomst, wie weet.
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

13-11-2009 10:15

Er zijn meer wegen die naar Rome leiden Klaas.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Harold Hoekstra
Berichten: 408
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Noord Nederland

13-11-2009 11:18

K. van den Herik schreef:
Zelf vind ik als groep dat je dan ook als groep naar buiten moet treden. In al je uitingen. Daarbij behoort in mijn beleving dus ook 1 site voor de gehele KSN. Wat er achter die knoppen van de cie’s en regio’s gebeurd is prima. Als het een beetje eenheid blijft, perfect.



Goed punt Klaas.

FWIW: ben geen lid van de ksn en niet op de hoogte van het reilen en zeilen binnen de ksn, maar verschillende sites voor 1 en dezelfde belangenclub geven m.i. een versnippering van de organisatie weer. Blijkbaar is er (op dit gebied) geen eenheid binnen de ksn.

dick spijker schreef:
De eerste meeting van dit seizoen dacht 8 nieuwe leden, daarom dus Klaas.

[...]

Al zijn het dan geen volledige leden, maar beter half dan helemaal niks



Begrijp ik nu goed dat het mogelijk is lid te worden van de KSN regio Groningen-Drenthe, maar dat je dan geen volledig KSN lid bent???
Laatst gewijzigd door Harold Hoekstra op 13-11-2009 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

13-11-2009 11:29

Op zich zou het geen bezwaar hoeven zijn dat de regio,s een eigen plaats hebben op de site.
Veel federaties maken gebruik van de layout van SVN, volgens mijn, niet lid, zijnde mening zou je die kant op kunnen/moeten denken dan is de eenheid weer hersteld, in ieder geval naar buiten toe.

Wel mooie site overigens ziet er strak en goed uit.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

13-11-2009 11:36

Harold Hoekstra schreef:Begrijp ik nu goed dat het mogelijk is lid te worden van de KSN regio Groningen-Drenthe, maar dat je dan geen volledig KSN lid bent???


Nee Harold, dat is niet mogelijk bij de regio Groningen-Drenthe. Als je lid wordt dan is dat van de KSN, je wordt op de website van Gr-Dr ook doorgelinkt naar de landelijke site om lid te kunnen worden.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Jan Peter Teerling

13-11-2009 11:54

Ik zou denken goed innitiatief als er regionaal meer wordt gedaan voor de leden. Ze dient toch het zelfde doel namelijk de KSN promoten?

Kan nou niet zeggen dat dat klagen van Mc Mekker bijdraagt aan mijn zin om lid te worden van de KSN.

Mooie site Eddy en succes ermee.
Harold Hoekstra
Berichten: 408
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Noord Nederland

13-11-2009 12:01

Eddy Norder schreef:Nee Harold, dat is niet mogelijk bij de regio Groningen-Drenthe. Als je lid wordt dan is dat van de KSN, je wordt op de website van Gr-Dr ook doorgelinkt naar de landelijke site om lid te kunnen worden.


Ahhhh ok(gelukkig maar), dan lees\interpreteer ik het verhaal van Dick waarschijnlijk verkeerd. :)
K. van den Herik

13-11-2009 12:02

ik weet niet we wij zijn, maar Regio Zwolle is als bestaande club lid geworden bij KSN, daar kan ik nog iets mee.
Waarom wij als regio een zelfstandige site hebben heeft o.a te maken dat we in de regio door een beetje bekendheid meer karpervissers aan ons willen binden, en het lukt ook nog.


Ik begrijp niet wat een regiohuppeldepugksnsite.nl anders is dan http://www.karperstudiegroep.nl/regiogroningen-drente

Achter de knop kan iedereen doen en laten wat ie wil, ongeveer.

Moest ik ergens grieven zou hebben ken je me dus echt niet, die zouden allang daar liggen waar deze horen.
probeer alleen als lid mijn vereniging scherp te houden, helaas schijnt dat neit te kennen kunnen en voelt men zich direkt aangevallen.

eigenlijk wordt er gewoon gezegd de ksn is kut en wij zijn beter, daarom gaan wij als regiohuppeldepup apart verder. What's next? Eigen blad, eigen logo, eigen naam, eigen meetings alleen eigen leden?
K. van den Herik

13-11-2009 12:05

Volgens mij is het promoten van de regio niet in het geding en als je mijn naam niet weet roep je maar meneer, jou naam daagt ook geweldig uit, verlaag me echter niet tot jou niveau.

Harold Hoekstra schreef:
Begrijp ik nu goed dat het mogelijk is lid te worden van de KSN regio Groningen-Drenthe, maar dat je dan geen volledig KSN lid bent???
rest my case inzake onduidelijkheid
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

13-11-2009 12:15

Laatste wat ik erover kwijt wil.
Klaas als de KSN kut was zou ik er niet zoveel tijd en energie in steken op vrijwillige basis, dan was ik al lang lid af geweest.
Ik voel mij niet aangevallen, 1000 mensen 1000 meningen, je kunt het niet iedereen naar de zin maken. Het idee om een regionale website op te zetten is eerst aangegeven bij leden van het bestuur, dus die wisten ervan.
Ik snap je bedoeling met de landelijke site en de regio's die erop staan. Als je alle regio's zo uitgebreid wilt gaan bestieren op 1 website dan gaat dat volgens mij teveel worden, maar dat is mijn mening.
Klaas ik respecteer je mening maar ik ben persoonlijk een andere toegedaan. Zoals ik al aangaf, er zijn meer wegen die naar Rome leiden in het belang van de KSN.

En zo onduidelijk is het niet op de website Klaas, als je lid wilt worden wordt je door gelinkt naar de landelijke website onder de knop lid worden. Duidelijk zat lijkt me.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
Simon Dekker
Berichten: 558
Lid geworden op: 11-12-2002 01:00
Locatie: Odijk

13-11-2009 12:16

Klaas, je weet toch dat de regio`s autonoom zijn? Ze hebben mogen dus zelf handelen. De regio`s zijn ook steeds belangrijker geworden voor de KSN, niet alleen brengen ze veel nieuwe leden aan op de regiomeetings. Maar ook door regionale Skp`s e.d spreekt de regio vaak meer aan dan de landelijke vereniging. Als bestuur kun je natuurlijk wel sturing geven in vergaderingen met de regio`s en dat proberen we ook zo goed mogelijk te doen. Het bestuur wil dan ook dat de data van de regiomeetings eerst op de landelijke site geplaatst worden alvorens ze op een eventuele regiosite komen. Geloof me, dit is al lastig genoeg!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

13-11-2009 12:24

Enige dat moet gebeuren is, mijn inziens, dat de KSN site doorlinkt naar de regio site.

Ik heb niet gekeken, maar is dit al zo?

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Harold Hoekstra
Berichten: 408
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Noord Nederland

13-11-2009 12:25

Eddy Norder schreef:En zo onduidelijk is het niet op de website Klaas, als je lid wilt worden wordt je door gelinkt naar de landelijke website onder de knop lid worden. Duidelijk zat lijkt me.


Klaas/Eddy mijn opmerking over het lidmaatschap ging ook niet over de site, maar over de (in mijn ogen onduidelijke) post van Dick Spijker :)
Harold Hoekstra
Berichten: 408
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Noord Nederland

13-11-2009 12:26

Simon Dekker schreef: Het bestuur wil dan ook dat de data van de regiomeetings eerst op de landelijke site geplaatst worden alvorens ze op een eventuele regiosite komen. Geloof me, dit is al lastig genoeg!


Ziehier de reden om 1 site te willen hebben ;)
Gebruikersavatar
Simon Dekker
Berichten: 558
Lid geworden op: 11-12-2002 01:00
Locatie: Odijk

13-11-2009 12:28

Kees Ouwehand schreef:Enige dat moet gebeuren is, mijn inziens, dat de KSN site doorlinkt naar de regio site.

Ik heb niet gekeken, maar is dit al zo?

Groet, Kees


Het is de bedoeling dat dit vice versa gebeurd.
K. van den Herik

13-11-2009 12:29

dacht zelf de statuten geschreven te hebben Simon.
Had ook bemoeienis met de beleidsnota, zeker de regio toestanden daarin. Regio's zijn ook het belangrijkste, maar het zal aan mij liggen maar ik zie de KSN als 1 vereniging en het lijkt er nu op dat dat er 11 worden.

Wilde ik gewoon kwijt zonder daar direkt over aangevallen te worden.