Als je ziet welke lezingen er op het programma staan, loont het zeker de moeite om tot daar te komen. Ben zelf een beetje te oud om te mogen deelnemen, maar ga toch proberen stiekem binnen te glippen
Bij de deur hebben we een lat hangen, als je daar onderdoor kunt komen mag je naar binnen. En als je te lang bent, mag je denk ik wel naar binnen als je een beetje helpt met riggies knuppen...
Ik ben ook net weer thuis. Wij zijn met 13 jeugdleden van onze HSV geweest. Ik denk dat het weer een zeer geslaagde dag was en de organisatie was weer top in orde!
Het was fantastisch mannen! Jammer dat bij mij connexxion niet echt meewerkte waardoor ik te laat kwam, maar datgene wat ik gezien heb was gewoon top! Bedankt voor alles en wie weet tot Zaterdag(kom alleen als voetbal afgelast wordt ) Grtz!
Toppertje jongens! Echt tof dat jullie in zulke grote getallen aanwezig waren! Hopelijk hebben jullie het net zo mooi als ik gevonden en is het weer een leerzame dag geweest.
Was een hele leuke en leerzame dag gisteren . Ik heb weer veel opgestoken wat betreft : stek en tactiekkeuze, aas, en rigs en ook mooie verhalen gehoord. Volgend jaar als het weer tot en met 20 is ben ik er zeker weer bij
Ook weet ik nu wat ik kan veranderen aan mijn "laatste meter" om mijn visserij nog te verbeteren.
Met vriendelijke groet, Michael Kramer
Vissen is meer dan alleen vis vangen, Vissen is het genieten in de natuur, de spanning van het wachten op een aanbeet en het ontspannen.
Heb een vraagje; Mitsz had een presentatie over Boilies en hij beloofde ons ook nog een documentje. Heb hem reeds een pb'tje gestuurd maar geen reactie. Als het goed was zou het documentje gepubliceert worden op de KSN / MTC Baits site, maar heb er nog niks van terug gezien...