die lezing zou ik ook wel mee willen maken alleen het is een stukje sturen voor me. Twijfelende, maar gezien het volk wat van heinde en verre naar NW kwam voor Pielemands moet ik niet zeiken natuurlijk.
Ben er zelf ook geweest, zal leuk zijn denk ik..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...
Jochem, dit jaar wordt er op het TK één van de wedstrijden gehouden die georganiseerd worden door o.a. Sportvisserij Nederland en de KSN. Als 'beloning' staat daar een bedrag tegenover voor de visrechthebbende waarvan het de bedoeling is dat daarvan spiegeltjes worden uitgezet. Ik vind dat dit bedrag dan bij de KSN regio Oost terecht moet komen ter mede financiering van de door jullie uit te zetten spiegeltjes op het TK. Ik zal dit a.s. maandagavond bij Sportvisserij Oost-Nederland aan de orde stellen tijdens de Water- en Visstandbeheercommissie vergadering.
1 van de partners in de Topcompetitie Karpervissen is Carp Farm ( een leverancier van spiegelkarpers )
Er zal dan ook eerder sprake zijn van een x aantal spiegeltjes ter waarde van in totaal ?? euro.
m.vr.gr.
Harnold Kikkert van het KSN bestuur is nauw betrokken geweest bij de totstandkoming van de Topcompetitie Karpervissen en zal aanwezig zijn op deze avond van KSN regio Oost. Hij kan die avond alle mogelijke vragen beantwoorden.