Ik verwacht van u eigenlijk ook niks anders, ouw diesel!
Heb net met de eigenaar van het restaurant contact gehad en deze doet speciaal voor jou vandaag een grote inkoop op biefstuk....
Alle gekheid op een stokkie; er is in het aangrenzende restaurant uitermate goed te eten en een ieder die de meeting bezoekt is welkom als deze wilt aanschuiven aan de tafel.
Was een geslaagde avond, pilaar wist op onnavolgbare wijze het steriotype beeld van de karpervisserij de bevestigen. Oftewel: bier sex en vunzigheid en oh jah mooie karpers en veel plezier!
Sex en vunzigheid : niets van gezien of het moet het geile karperfeest geweest zijn! Ben ondanks alle drukte afgereisd en geen spijt, prachtige presentatie gecombineerd met filmmaterilaal en doorspekt met humor. Topavond.
Complimenten voor de regio voor al het werk wat men buiten de regioavonden verzet.
Den pilator is net richting Zeeland gereden. Na een topavondje met 65 man opkomst en een stapnachtje tot 03.00 uur is het karperfestijn voorbij. Nadat de eitjes met spek zich langs de zeeuwse huigjes een weg naar beneden hebben gevonden heeft Michiel zijn stalen ros gestart.
Michiel; Het was top en een lezing van speciaal kaliber!
Aan de aanwezigen; dank voor jullie komst nogmaals.
Bart van Bezouw had zich bij mij afgemeld vanwege ziekte dus was mij wel bekend Kikkert.
Was een super avond, leukste meeting die ik tot nu toe heb bijgewoond. Nog niet zoveel meetings bezocht maar deze was echt top en inderdaad lekker druk.
Arjen en Age vergeten jullie niet Geert te benaderen voor een presentatie.......Man man wat was die kerel ook in vorm!