lac de grosley

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
marchel van den berg
Berichten: 26
Lid geworden op: 11-06-2006 17:08
Locatie: hellevoetsluis

12-05-2014 20:48

Hallo medeboarders,

Graag zou ik wat info willen hebben wat betreft lac de grosley.
Ik zag dat er alleen partikels gebruikt mogen worden van grosley zelf.
nu is mijn vraag of jullie weten wat de prijzen hiervan zijn.
heb zelf al een mail gestuurd maar nog geen reactie, en op internet is er niks over te vinden

Ook over een groot aantal stekken is er info te vinden op het internet, maar kan weinig vinden over stek 18.
ik zit zelf in september op stek 18, heeft er iemand miss wat info wat betreft stek 18.

alle info is welkom.

gr Marchel

tight lines
Gebruikersavatar
Richard Pont
Berichten: 794
Lid geworden op: 26-01-2005 10:53
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

15-05-2014 18:48

Stek 18 is een redelijke stek. De beste plekjes om naar toe te varen zijn links tegen het puntje van het schiereilandje en rechts tegen het eiland. En met tegen, bedoel ik ook echt tegen en geen metertje ervoor. Nadeel is wel dat je dan heel dicht bij de andere vissers komt van stek 17 en 19. Recht vooruit en het midden vissen geeft weinig resultaat.
Ik zeg express varen, want met werpen gaat het je niet lukken, zorg dus dat je een voerboot hebt.

Wat betreft partikels, koop gewoon voor de netheid een kilootje of twee en neem voor de rest stiekem je eigen partikels mee. Ik heb ze de vorig keer wel gewoon vooraf via de mail kunnen bestellen (in het Engels).
Als je met vismeelboilies vist en met halibutpellets voert, dan maak je een grote kans op die mega steuren daar. Heel erg sterk en leuk om te vangen.

Het is niet zulk moeilijk water, maar toch krijgen veel vissers het voor elkaar om weinig of niets te vangen, ik snap dat niet. Zorg dat alles klopt en je kan makkelijk een paar visjes vangen. Voor mij is het zelfs te makkelijk, ben er drie keer geweest en ook drie keer heel goed gevangen. Weinig uitdaging, maar voor een eerste of tweede keer Frankrijk is het best leuk water.
Ruim je rotzooi nou eens op !!!
Plaats reactie