De Karperhoeve; Timmy's lake & Tine's lake

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Rick Acker
Berichten: 230
Lid geworden op: 20-09-2009 20:11

02-05-2014 23:24

Dag mannen en vrouwen!

Aanstaande Maandag staat er een midweekje gepland op het Belgische domein; de Karperhoeve.
We hebben met een zestal koppels de beschikking over zowel ''Timmy's als Tine's lake''.

Nu was ik eigenlijk wel eens benieuwd of er hier mensen zijn die hun ervaringen over dit domein met mij zouden willen delen, middels een reactie of een pb.

Na wat internet research had ik al gevonden dat de bodem erg zacht schijnt te zijn, echter vraag ik me af of dit overal zo is, of dat er ook harde plekken te vinden zijn. Mocht iemand mij hiervan op de hoogte kunnen brengen zou dit erg fijn zijn!

Verder zijn andere tips & tricks natuurlijk altijd welkom!

Alvast bedankt!
M.v.g. Rick van den Acker
Mario Zwet
Berichten: 16
Lid geworden op: 23-05-2014 16:00

26-05-2014 17:39

Misschien dat jij jou ervaringen wilt delen? Ik ga volgende maandag naar Tine's lake op stek 2. Ik ben erg benieuwd!
Plaats reactie