Betaal water Echternachersee waar te boeken?

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Bennie Leemreize
Berichten: 54
Lid geworden op: 01-05-2013 14:59

22-12-2013 09:47

beste karper vrienden, weet iemand op welke site ik dit water boeken? ik weet dat een Tony van der molen hier over gaat maar kan niet echt iets vinden over het reserveren van stekken.

Mvg. Bennie
Erik Buitenhuis
Berichten: 110
Lid geworden op: 03-04-2005 11:10

12-01-2014 08:06

Volgens mij bedoel je echternach en dit ligt in Luxemburg. Dit water mag niet meer bevist worden volgens mij, vroeger kon je hier dagvergunningen halen en kon je er nachtvissen, maar een paar jaar geleden is dit door diverse groepen verkloot. Hoe het nu is weet ik niet. Rijd er eens heen en je weet het.
Plaats reactie