Brocard stek 11

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
ruud romme
Berichten: 38
Lid geworden op: 21-02-2010 17:32

23-08-2013 20:18

goedeavond
ik vertrek volgende week zaterdag naar brocard stek 11.
weet iemand of dat er nog steeds lelies liggen om tegen aan te kunnen vissen op stek 11.
als iemand tips heeft hoor ik het graag
mvgr Ruud
Mark Dekkers
Berichten: 24
Lid geworden op: 30-08-2011 11:10

06-09-2013 10:58

ik ben hier 2x geweest maar wel een paar jaar terug dus van de lelies weet ik niet. ik weet wel dat we de eerste keer geen trigga hadden en maar 5 vissen hadden en onze buren met trigga veel meer, de sessie erna hadden we wel trigga (nutrabaits) bij ons en vingen heel goed..
Plaats reactie