Gezin/Visvakantie gezocht in Frankrijk !!

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Melvin Stout
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-04-2013 20:15

19-04-2013 10:05

Hallo Mensen,

Ik ga elk jaar graag met een maatje naar Frankrijk om een weekje te vissen.
En dan met het gezin apart.
Alleen ook bij slaat de crisis toe, dus dit jaar willen we dat eens gaan combineren.

Nou zoek ik dus een leuke camping of iets dergelijks, waar mijn dochtertje van 7 zich kan vermaken, eventueel wat leuke stadjes om een middagje weg te kunnen, en waar mijn maatje en ik dan 's nachts de nachtjes kunnen vissen.
De afstand vind ik niet heel belangrijk, wel moet het gewoon een leuke plek zijn, en er moeten uiteraard wat leuke visjes zwemmen.

Als iemand mij hiermee kan helpen, dank ik u zeer !
Groeten en vangseee !
Gebruikersavatar
bart grandia
Berichten: 354
Lid geworden op: 04-05-2003 02:00

19-04-2013 12:29

Hoi Melvin.

Heb ooit in het verleden is een vis/gezins vakantie gecombineerd en ben toen in het zuiden van Frankrijk terecht gekomen.
http://www.les2lacs.info/

Vrij simpele camping maar het sanitair en dergelijke goed onderhouden en schoon.
Mijn kinderen waren toen ook rond die leeftijd en hebben zich prima vermaakt.
Camping heeft Nederlandse eigenaren die vriendelijk en behulpzaam zijn.

Toen wij daar waren was de hengeldruk niet echt groot,praat ik wel over een jaar of 14 terug.
Mzzl Bart
bram van gemert
Berichten: 11
Lid geworden op: 16-07-2010 10:51

19-04-2013 15:28

misschien is dit wat voor je
http:/www.la-cour-neuve.com/
Gebruikersavatar
Lars van der Heide
Berichten: 399
Lid geworden op: 01-10-2009 10:27
Locatie: Groningen

19-04-2013 18:53

Camping Le croix du vieux pont is een leuke camping met 2 vismeren,

Er zwemmen hier leuke karpers rond en ook nog kans op een beste steur!

Enig nadeel in het hoog seizoen kan het best druk zijn.
Melvin Stout
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-04-2013 20:15

20-04-2013 03:27

Bedankt voor de tips jongens ! ik heb ff zitten kijken en dat Les2Lacs ziet er erg leuk uit.
Ik heb ook al het nodige gehoord over Le croix du vieux pont dus ik twijfel een beetje, maar ik heb iig iets gevonden.

Gr Melvin
johan de tree
Berichten: 8
Lid geworden op: 01-04-2013 17:56

28-04-2013 18:21

hoi melvin

wij gaan naar val de bonnal, is ook wel wat water in de buurt alleen weinig info over.
en een mooie camping voor de vrouw en kids.

gr johan
Plaats reactie