Karpervisvakanties.nl nooit meer

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

02-08-2013 03:32

beetje vage reactie Mark, veel plezier op Villedon :roll:
Peter Vermeer
Berichten: 5
Lid geworden op: 03-09-2004 11:02
Locatie: Bkom

03-08-2013 13:06

Hallo allemaal,

Ik schrijf dit bericht niet om jullie te overtuigen dat Karpervisvakanties.nl een geweldig bedrijf waarbij nooit iets verkeerd gaat.
Wel wil ik jullie graag melden dat ik al acht jaar met veel tevredenheid mijn visvakanties naar Frankrijk via Karpervisvakanties.nl boek. Ik ben hierbij op verschillende wateren geweest waaronder Marcusans. Intussen zijn wij er drie keer geweest en drie keer ook een geweldige week gehad. Verleden jaar vielen de vangsten bij ons ook tegen; de reden hiervoor konden wij ten tijden niet achterhalen. De andere twee sessies waren geweldig: prachtig water, mooie vis en veel actie.
Het beheer van het water was verleden jaar van een minder niveau dan de jaren ervoor.

Tijdens al deze voorbereidingen en reizen zijn wij wat service betreft elke keer goed door Karpervisvakanties.nl ondersteund.
In mijn beleving zijn wij altijd eerlijk behandeld en hebben wij keer op keer waar voor ons geld gehad.
Ik vind dat een ervaring als deze ook wel gemeld mag worden, over het algemeen wordt er altijd veel gesproken over de mindere ervaringen. Ik heb hierbij geen oordeel over de geschetste (vervelende) situatie.

Groeten Peter