Karpervisvakanties.nl nooit meer

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
bertho keur
Berichten: 423
Lid geworden op: 31-08-2006 21:18

29-04-2013 18:16

Sorry hoor paul, maar je maakt heel deze discussie zelf persoonlijk, dat zegt meer over jou dan over Leo.
Wij geven onze mening en delen onze ervaring over een bedrijf dat richting ons ZEER slechte service bied en
verschillende fouten achter elkaar maakt en vervolgens als bedrijf zijnde ook nog eens niet duidelijk is over wat
er nu precies gebeurd is daar, ondanks ik daar wel en ook meerdere keren om gevraagd heb.

Ik kom via de fb pagina van karpervisvakanties zelf in contact met een jongen die erop dat moment zelf zat
op het moment van de sterfte, de fotos en het verhaal zijn geplaatst op de fb pagina om vervolgens verwijderd
te worden door karpervisvakanties.

Op verschillende telefoontjes van ons en van jongens uit brabant die week 20 gaan werd totaal verbaasd gereageerd. Ze wisten van niks terwijl het verhaal op fb heeft gestaan. ER WAS NIKS MIS ZEIDEN ZE!

Maandag week 16 word ik gebeld met het verhaal dat de 3 meter lager gelegen Marne is overstroomd en het water gesloten is. Met verhaal over de sterfte in me achterhoofd bekruipt mij het gevoel dat heel de overstroming een onzinverhaal is. Tegen mij werd gezegd heel het water onbereikbaar tegen de jongens uit brabant werd gezegd alleen stek 16 en 17, de rest van water kon gewoon gevist worden!!!!!! WAAROM WORD ONZE REIS DAN GEANULEERD??

Er zijn teveel dingen die niet kloppen in hun verhalen en teveel dingen fout gegaan met boeken.
Dus Paul zeg het maar? Wat is er aan de hand dan volgens jou?
Better to rule in hell, then serve in heaven.
bertho keur
Berichten: 423
Lid geworden op: 31-08-2006 21:18

29-04-2013 19:32

Bij deze wil ik de heren van karpervisvakanties eens uitnodigen om hun versie van het verhaal te vertellen, aangezien dit topic reeds bij hun op de fb pagina is verschenen en word afgedaan als onzin.ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ook dit is verwijderd.

De overstroming blijkt een feit te zijn, nu zou ik graag de rest recht gezet zien.
bij deze 1 van de berichten die geplaatst zijn op de fb pagina en vervolgens verwijderd:



Rick van der Helm heeft gereageerd op jouw prikbordbericht.

Rick schreef: Beste bertho, Zeker 25 tot 30 dode karpers gezien bij ons kwam een karper aan drijven van minstens 40 pond (dood) waarna de beheerder de karper pakt met ze blote handen en hem in de bosjes flikkerd. Wat wij nie respectvol vinden. wij denken dat door de kou geen zuurstof in water zit, de tweede vraag is nog of de beheerder weer het bestand aan zal vullen, maar aangezien de beheerder de boel flink verwaarloosd (douche is niet meer warm !!) Er lagen 30 hengels in het water en niemand heeft wat gevangen en er is maar 1 run geweest bij de buurman. Op dit moment vertrek ik weer naar huis 1 dag eerder dan gepland wij komen hier iedergeval niet meer terug .. Ik hoop je genoeg informatie te hebben gegeven wil je nog meer informatie vraag gerust ! Ik wens je veel succes ik hoop dat je als je wat vangt het naar me wil verzenden in een privé bericht. Groetjes Rick
Better to rule in hell, then serve in heaven.
Gebruikersavatar
Daan Titalepta
Berichten: 308
Lid geworden op: 22-03-2013 20:05
Locatie: Bennekom

29-04-2013 20:32

Paul, de reactie van Leo was waarschijnlijk meer op jou zin: 'Waarom begin je zelf dan niet een vakantie boekingskantoor als je alles zo goed weet.'

Zo'n intro zin is natuurlijk niet de slimste en geeft gelijk een negatieve sfeer over jou bericht. Ik kan Leo's reactie dan ook meer dan begrijpen. En juist jij praat vol lof en positieviteit over Karpervisvakanties.nl en Leo juist niet. Vooral over de behandeling van de klanten wanneer er iets mis gaat. Als zoiets elkaar zo tegen spreekt kan je negatieve reacties verwachten.

En Bertho, ik ben inderdaad heel erg benieuwd naar de reactie van Karpervisvakanties.nl zelf! Ik hoop dat ze voor zichzelf proberen op te komen. Aan oplichters heb ik een gruwelijke hekel, en meer karpervissers waarschijnlijk. Het lijkt me meer dan logisch dat ze met een goede reden/antwoord komen!

Groet Daan.
"Judge not, before you judge yourself" - Bob Marley
bertho keur
Berichten: 423
Lid geworden op: 31-08-2006 21:18

02-05-2013 12:29

Blijkbaar willen de heren niet de moeite nemen om te reageren,
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat ze wel dit forum en ook de moderators persoonlijk
betrekken in een geschil wat wij 4en hebben, daarmee laat je wel zien uit welk hout je gesneden bent!

Hierbij even mijn excuses richting de moderators dat dit forum negatieve reclame geniet, dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest.
Better to rule in hell, then serve in heaven.
Gebruikersavatar
Leo Duijndam
Berichten: 38
Lid geworden op: 18-07-2008 15:27

02-05-2013 17:34

Ja inderdaad jammer Bertho ik zal een stukje kopiëren van hun site.
Wat ik daarbij jammer vind is dat ze constant hebben over het hoge water, dat is precies waar het ons niet om gaat het gaat ons namelijk over het totaal plaatje van de service.
En met service bedoel ik niet het voorkomen van HOOG WATER wat hun citeren, maar gewoon het vinden van een passende oplossing.
Maar het vinden van de passende oplossing lag bij ons, een beetje bedrijf waarbij de klant koning is zoekt zelf een oplossing en komt des noods de klant te gemoet.
En een beetje vent durft ook hier te reageren.
Maar ik ben er nu echt klaar mee ga het voor me zelf afsluiten, maar ik blijf bij het onderwerp van dit topic.
Hieronder de tekst van de site van karpervisvakanties.


MARCUSANS HOEZO GEEN HOOGWATER OP MARCUSANS APRIL 2013 ?....  WEL DEGELIJK ! !Deze video van Tom Engel geeft ook een indruk van de hoge waterstand in april 2013 op marcusans: http://www.youtube.com/watch?v=S7zaoBT6aTo Onlangs verschenen er op het forum van Carpboard online (Ongeverifieerd, en voor zoete koek aangenomen door de moderatoren van Carpboard Online ! ... Er werden zelfs complot theorieen gesuggereerd, en bedreigingen geuit door de opstellers !), berichten over het niet voorkomen van HOOG WATER op MARCUSANS in april 2013. Het team van Carpbrothers uit Belgie was zo vriendelijk om ons vandaag, vrijdag 19 april 2013, het volgende verslag en fotoos toe te sturen van hun ervaringen en noodgedwongen vertrek, vanwege de hoge waterstand op de rivier de Marne en Marcusans:
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

02-05-2013 19:12

Wat is nou eigenlijk het probleem?
Je hebt je geld terug, omboeken is gewoon mogelijk.

Ik zie het probleem niet zo. Ok, omboeken naar een duurder water betekent wat bijleggen.
Als dat het enige is. Het leven is te kort om je om zulke kleine dingen druk te maken lijkt me.

Verder zijn er instanties genoeg waar je kunt boeken. FF rondbellen en je kunt morgen al weg.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

02-05-2013 19:45

bertho keur schreef:Wat ik dan wel weer jammer vind is dat ze wel dit forum en ook de moderators persoonlijk betrekken.


Voor alle duidelijkheid, er is geen contact geweest met het reisbureau.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
dave kesseleer
Berichten: 169
Lid geworden op: 02-12-2010 19:42

07-05-2013 17:22

na dit topic eens rustig te hebben doorgelezen moet in concluderen dat ik het toch met Leo en zijn vrienden eens ben.

Ik en 3 anderen zouden aanstaande week naar Marcusans gaan om te vissen.
In de tijd van de overstromingen en de dode vissen heb ik al contact gehad met de betreffende organisatie.
Nadat ik mijn verhaal had gedaan kreeg ik te horen dat ik met bewijs moest komen en mezelf niet zo druk moest maken.... Ahum, ik ben een klant en wil op een normale manier een gesprek voeren.

N.a.v dat gesprek heb ik mijn vismaten ingelicht en is er weer contact geweest, alles zou goedkomen werd er nadrukkelijk gezegd.

Vandaag, paar dagen voor ons vertrek krijgen we dus telefoon dat het niet door kan gaan en dat er als optie een plas is die een aantal honderden kilometers verderop ligt.
Het vreemde is..... Het is dezelfde plas als die bij Leo en zijn vrienden werd aangeboden, alsof er nergens anders plek is vraag ik mezelf dan toch echt af.

Ik heb zojuist nog contact gehad met de organisatie om over eventuele vergoedingen te praten, het is immers hun bedrijf en je zou zeggen dat ze dan met een mooie oplossing komen.

Vergoeding van extra benzine e.d schijnt niet echt mogelijk te zijn, misschien konden ze een paar euro korting geven op het water waar we dan konden vissen....... Dat noem ik dus geen service!

Ik denk dat ik hier een beschaafd verhaal heb geplaatst en wil via deze manier andere mensen op het carpboard inlichten.

Gr,
Mark Finden
Berichten: 51
Lid geworden op: 25-05-2010 08:55

13-05-2013 10:40

Ik ben net zelf terug van Etang Des gaulois.

Op de heen weg hebben we veel rivieren gezien die overstroomt waren en het schijnt zelfs op Tv te zijn geweest in Nederland over overstromingen en zelfs evacuaties.

De mensen wat in week 18 daar hebben gezeten hebben veel, maar ook veel regen, sneeuw en hagel over hun heen gehad. Waardoor dus het water 1 meter gestegen is (28 Hectare)
Aangezien er zo'n koude plens water is gekomen hebben we de eerste dagen bijna niks gevangen.

Zaterdag avond was Jan Meyer zelf aangekomen op Etang Des Gaulois. Hij was druk bezig met alles te regelen voor de mensen die dus Marcusans hadden geboekt. Hij zei dat er bijna nergens iets vrij was. Op Etang Des Gaulois kwam stek 11,12,13 vrij, omdat er bij 1 visser was ingebroken thuis en hij naar huis ging. Ik weet dat hij een groep probeerde om te boeken naar dit water, maar uiteindelijk is die groep niet gekomen.

We hebben nog met hem gehad over Marcusans en de eigenaar. De eigenaar schijnt Ms te hebben en daardoor het water aan zijn lot over te laten en achterstallig te zijn. Jan zei ook dat ze aan het denken waren om marcusans uit Karpervisvakanties te halen.

Wat ik zo heb kunnen zien is dat Jan echt ermee bezig was om alles te kunnen regelen. Hij is zelfs pas maandag begonnen met vissen, omdat hij geen rust kreeg van al dat geregel.

Ik snap best dat de mensen teleurgesteld zijn dat het water waar ze naar uit hebben gekeken helaas niet te bevissen valt. Dat zou ik ook hebben, maar ik vind dat je samen dan met een oplossing moet komen en het niet aan de vissers moet overlaten. ( dit is wat Ik uit de verhalen begrijp)

Van de andere kant heb ik dus echt gemerkt dat karpervisvakanties er wel moeite voor doet om dingen om te boeken en dat de vissers er dan niet voor kiezen voor de geboden oplossingen!

Dubbel Gevoel en begrip van beide kanten heb ik dus.....

Mvg,

Mark
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

13-05-2013 11:20

De overmacht werd al duidelijk tijdens het verloop van dit topic. Probleem van het reisbureau ligt bij de communicatie met de klanten en de afhandeling van problemen. Natuurlijk zijn ze niet aangesloten bij de een of andere branche organisatie in het reiswereldje. :oops: Maar je kunt je altijd nog verschuilen achter enkele forumleden die moderator zijn. :-?
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

13-05-2013 11:30

Mark Finden schreef:... en daardoor het water aan zijn lot over te laten en achterstallig te zijn. Jan zei ook dat ze aan het denken waren om marcusans uit Karpervisvakanties te halen.


Hoezo moet hij daar nog over denken?
Mark Finden
Berichten: 51
Lid geworden op: 25-05-2010 08:55

13-05-2013 15:14

leen snoek schreef:
Hoezo moet hij daar nog over denken?

Daar ben ik niet op in gegaan dus heb geen idee 8)
Gebruikersavatar
bert kamp
Berichten: 2343
Lid geworden op: 01-10-2002 02:00
Locatie: almelo

13-05-2013 15:33

Mark Finden schreef:De eigenaar schijnt Ms te hebben en achterstallig te zijn.


Ms is al erg genoeg en nou is hij ook nog achterstallig.
Ik wist wel wat ik deed.
Gebruikersavatar
Jos van Dalum
Berichten: 280
Lid geworden op: 21-01-2004 15:20

14-05-2013 14:44

Hallo,

Het afgelopen najaar ben ik zelf ook op Marcusans geweest. Het was voor mij de eerste keer BTW en gelijk de laatste keer. Over de communicatie met Karpervisvakanties kan ik weinig kwijt, dat werd onderhouden door een vriend die meeging. Over Marcusans heb ik elders op het board al eens mijn mening gegeven. De berichten in dit topic bevestigen dat nogmaals. Dode vissen dreven in water of lagen in de bosjes, Franse 'vrienden' van de eigenaar konden gaan en staan waar ze wilden en de eigenaar kwam alleen even langs om de toeristenbelasting op te halen.

Ik vind het jammer om te zien dat zo'n putje naar de kloten word geholpen. Er zit namelijk wel potentie in. Een goede opknapbeurt van het gebied, verbeterde voorzieningen, stekken opnieuw verdelen en een deel van het bestand eruit en je kan een leuk water hebben voor degene die graag op BTW's vissen.

Maar goed, ik ben de eigenaar niet...

Groet,
Jos
Steven De Swaef
Berichten: 26
Lid geworden op: 12-04-2011 16:07
Locatie: aalst belgie

14-07-2013 22:22

Morgen vertrek ik ook voor een week naar marcusans.
Ik heb daar verleden jaar een topsessie had.
Nu ik dit topic lees slaan de stoppen wel even door bij mij.
De overstromingen daar kan niemand iets aan doen en er zijn bewijzen van dat het gebeurd is.
Maar die sterfte van de vissen zijn er schijnt foto's van maar deze zijn nergens terug te vinden??
Ik heb al contact opgenomen met karpervisvakanties en er is deze week voor de 1ste keer terug op gevist enkele steuren en meervallen waren de voornaamste vangsten.
Nu vertrek ik morgen met veel twijfels natuurlijk naar daar en hoop toch nog op een goeie sessie ondanks het warme weer en al deze berichten ik hou jullie op de hoogte.

Groeten Steven
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

15-07-2013 08:31

Gewoon gaan, lekker een week gaan zitten ergeren en als je terug bent kom je in dit topic uithuilen. Maar vooral niet uitwijken, voor je het weet zit je op z'n ordinair openbaar water te vissen. Niet doen hoor !
Let op slagboom !
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

15-07-2013 09:55

Merk duidelijk dat anti btw mensen dit soort topics aangrijpen om hun standpunt meer gestalte te geven, slechte zaak :(
Gebruikersavatar
Robin Bulters
Berichten: 35
Lid geworden op: 30-03-2013 16:32
Locatie: Jura
Contacteer:

15-07-2013 11:00

Dennis Slagboom schreef:Gewoon gaan, lekker een week gaan zitten ergeren en als je terug bent kom je in dit topic uithuilen. Maar vooral niet uitwijken, voor je het weet zit je op z'n ordinair openbaar water te vissen. Niet doen hoor !


Ordinair openbaar water?
Viva la France, er zelf heen rijden biedt je de meeste kans!
bertho keur
Berichten: 423
Lid geworden op: 31-08-2006 21:18

15-07-2013 20:08

Steven,

Ik wens je veel plezier en hoop dat je wat moois vangt.
Better to rule in hell, then serve in heaven.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

16-07-2013 20:56

herman hulsman schreef:Merk duidelijk dat anti btw mensen dit soort topics aangrijpen om hun standpunt meer gestalte te geven, slechte zaak :(


Zit je er toch naast Herman, ik vis er zelf ook wel eens. Ik zou mezelf alleen niet zo snel uit het veld laten slaan. Ik lees verhalen van stek bezet en dus maar naar huis rijden ed. Ik zou ter plaatsen uitwijken en er toch een leuke vistrip van maken. En thuis de financieele gevolgen oplossen.
Let op slagboom !
Steven De Swaef
Berichten: 26
Lid geworden op: 12-04-2011 16:07
Locatie: aalst belgie

22-07-2013 10:43

Man wat een reactie zeg :roll:
Als met 10 man aan het water zit en je hebt met 10man 6 meervallen en 1 karper dan mag je uitwijken naar waar je wil want iedereen zat verspreid over de hele put.
We zijn woensdag vertrokken en naar een ander water gereden.
Blij dat ik mij even kon uithuilen nu :roll:
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

23-07-2013 11:55

Sorry als ik er wat grof overkwam, maar zag dit wel aankomen. Goed dat je alsnog verkast bent, zonde van je vistijd. Heeft visvakanties.nl je dat andere water aangeboden of ben je er zelf heengegaan en heb je dus eigenlijk dubbel betaald ?
Let op slagboom !
Steven De Swaef
Berichten: 26
Lid geworden op: 12-04-2011 16:07
Locatie: aalst belgie

27-07-2013 13:04

Ik heb inderdaad alles zelf betaald en geen contact opgenomen met visvakanties want hun uitleg zal wel zijn dat het aan de warmte lag.
Ik heb de avond voor mijn vertrek ook contact opgenomen ivm die dode vissen en dat waren er maar enkele van de paai zoals op andere wateren zeiden ze.
Ik heb er gewoon mijn buik van vol van die betaalwateren en zal vanaf volgend jaar openbaar gaan.
bertho keur
Berichten: 423
Lid geworden op: 31-08-2006 21:18

28-07-2013 09:15

Van de paai?
Toch weer wat anders dan wij hoorden :-? :(
Better to rule in hell, then serve in heaven.
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

02-08-2013 01:51

herman hulsman schreef:Merk duidelijk dat anti btw mensen dit soort topics aangrijpen om hun standpunt meer gestalte te geven, slechte zaak :(


Mooi zal ik bij deze gelijk even de gelegenheid nemen :o

Een betaalput gelegen langs de rivier.... tuurlijk alle vissen zijn eerlijk en komen bij een gerenomeerde kweker vandaan...,droom lekker verder jongens.

Ps,ik zie me zelf in de toekomst ooit nog wel eens samen met mijn zoontje op een betaalwater als bijv Villedon terecht komen hoor,ben dus niet per definitie tegen betaalwateren :wink:


Gr,

Mark