allereerst, fijne 2e paasdag

Maar nu het volgende, gister heb ik stek nummer gereserveerd of betaalwater de ronde bleek in sterksel, samen met mn maatje, Dus nu is het tijd voor lekker wat voor pret:D
We gaan eind juni, voor een weekend van vrijdagmiddag tm maandag ochtend. Nu ben ik uiteraard zo veel mogelijk informatie aan het zoeken, zoals iedereen zou doen. Echter kan ik er nog niet zo heel veel over vinden.
wat ik tot nu toe weet,
- het is (volgens mij dus) een zandput.
- het heeft op sommige plekken een grillig verloop, van 0.5 tot 10 meter diep maximaal.
- in normale (lees warmere) maanden, kan je er in de ondiepe stukken makkelijker vis vangen dan op de diepere stukken in het water.
- er zitten vissen tot rond de 30 pond ongeveer.
nou ben ik dus eigenlijk opzoek naar mensen die ervaring hebben op dit water, en misschien wat tips of tricks hebben voor ons op dit water. Ik ben dus niet opzoek naar waar je het beste kan liggen, welke boilie e.d, ik neem de vortex met dieptemeter en markers mee, dus hoef echt niks voorgekauwd te hebben, ben gewoon opzoek naar zoveel mogelijk info om de kansen te verbeteren!
Dus heb je info/ervaring over bijv. stekken, bodemkleur, hardheid v/d bodem, of wat dan ook maar enig sinds relevant zou kunnen zijn, hoor ik het heeeeeeeel graag dmv pb, of gewoon lekker hieronder

alvast super bedankt,
marvin de jong