Carpox’R

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
stefan laurijssens
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-03-2010 18:17
Locatie: Brielle

01-03-2013 12:17

Hallo,

Ik zit er aan te denken om met een vriend naar Carpox’R te gaan, en dan stek 11.

Maar aangezien ik op google niet echt veel kan vinden (miss verkeerd gekeken) vraag ik het hier.

Heeft er al iemand op dit meer gevist, zo ja hoe was het meer en de vangsten en heeft u nog overige informatie?

Mvg,

Stefan
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
Bert Timmerman
Berichten: 366
Lid geworden op: 02-12-2012 21:02

01-03-2013 14:55

Hoi, aangezien dit een betaalwater betreft zit je op het verkeerde forum gedeelte.
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Gebruikersavatar
stefan laurijssens
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-03-2010 18:17
Locatie: Brielle

01-03-2013 19:18

Daar heb ik niet op gelet, sorry, ik zit in ieder geval wel goed met het land haha :lol: maar zou iemand dan dit onderwerp in de juiste republiek willen zetten
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

02-03-2013 20:55

Hoi Stefan,

wij gaan daar heen in begin in april maten van mij gaan op 11 zitten dus als je geduld heb kan ik je wel wat informatie geven.

je kan ook op des mille et un prises zoeken zo heette dat water eerst.

het is een put afgraving en is open gesteld in 2007, verder is er niet veel te vinden.

mocht je nog wat vragen hebben stuur maar een PM.

gr,

ray
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
stefan laurijssens
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-03-2010 18:17
Locatie: Brielle

03-03-2013 12:42

Goeden middag,

Bedankt voor de reactie, ik blijf sowieso ook nog even opzoek naar een ander water.

Gr Stefan

Ps, waarom heeft u voor dit water gekozen?
Find the fish,
Feed the fish,
Catch the fish,
Please release the fish.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

04-03-2013 08:02

reden dat we voor dit water hebben gekozen, uhm ja de prijs als eerste haha je kan er per dag boeken dat is echt een voordeel.
daarbij is het een nieuw watertje althans niet veel mensen kennen het niet, dus dat kan een voordeel zijn of een nadeel.

Ook de datum kwam ons goed uit, want vele bekendere wateren waren al vol geboekt.

Dus we laten het wel weten hoe het geweest is denk dat ik zo en zo wel een review schrijf tegen die tijd.

Gr,

Ray.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

18-04-2013 09:51

Beste,

Ik ben net terug van Carpox en ga niet een heel verhaal ophangen hier, want daar heb ik geen zin in ;)

Kan wel vertellen dat je NIET stek 4 moet nemen die hadden wij en dat is een slechte stek qua wind, blubber, omgevallen bomen en alles en ook om er te komen je hebt echt een 4x4 nodig als het heeft geregent.
Verder zijn er 2 fransen die het beheer doen en die spreken GEEN WOORD engels ook al wordt er gezegd van wel..
Maar het zijn wel 2 relaxte gasten en helpen je maar al te graag en drinken doen ze de hele dag en zijn eind van de avond volgens mij best bezopen ;)

Verder kan je er gewoon douchen en is er een oplaad punt in de vorm van een arragaat.
Op de site staat dat er GEEN douche is en geen oplaadpunt, ik heb martijn zelfs gemaild en gevraagd hierover en ook hij zei dat het NIET aanwezig is.

ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEER slecht dus dat iemand een water op de kaart brengt en niet eens weet wat er wel of niet te halen valt.

Stek 11/12 en stek 5 zijn echt de moeite waard alleen stek 11/12 is lastig komen als mensen op het tussen stuk zitten, dus dan moet je varen.
Reden dat ik dit weet is omdat er 2 van ons op stek 11/12 zaten en die hebben de 4 nachten dacht 8 vissen gepakt en enkele verspild.

OOK op het kleine water waar je zogenaamd NIET mag vissen (van martijn) mag je WEL vissen daar zitten wat oudjes met vaste stokken en elastiek, maar een hengel met melder mag je er in droppen, alleen zijn het wel knolletjes wat je er vangt, maar he beter vis als geen vis.

Boten zijn aanwezig en kosten 10euro per dag, maar ik hoorde ook van iemand dat je ze zo kan pakken, want er liggen er zat, maar vraag het wel eerst even.

Verder kan je de tijgers en partikels wel thuis laten want daar heb je niks aan.
Gewoon met bollen vissen is het beste en het is zeker aan te raden om te peilen bij aankomst en te zoeken en strak tegen de kanten aan te liggen.

Verder heb ik er 4 nachten gezeten en 1 van 18 kilo weten te pakken op stek 4 maar de rest van de mensen op het water hadden betere stekken en meer vissen.

Op stek 1 zaten 4 fransen een week lang en die hadden 40 runs en 25 vissen alles op mais!!!

Wat ook wel fijn is, is dat als je een week gaat en je na 2 dagen wil verkassen, dan kan je gewoon vragen om een andere stek en als het mogelijk is dan mag je verkassen naar een andere stek.
Verder kan je ook gewoon daar naar toe rijden en een dagje vissen dat kost je niks wil je de nacht in dan zou het je aan het water rond de 15/20 euro kosten, wat je gewoon daar betaald en GEEN 35 via hotspotsinfrance en al die sites

In het dorp vlakbij is een supermarkt, ben er niet geweest mar een maat van me wel en daar zit een vrouw met baard en snor die je maar al te graag helpt,... je ben gewaarschuwd hahaha:P

maar goed ik ga ff kappen heb alweer te veel getypt.

dus mocht je naar carpox gaan pak stek 1 of 11/12 of stek 5 en zet alles strak op de kanten en ga dicht op je hengels zitten en neem een berg mais mee...

Succes.
Oja joh!!!
christian van dun
Berichten: 6
Lid geworden op: 26-04-2014 10:58

07-05-2014 16:03

Kan wel vertellen dat je NIET stek 4 moet nemen die hadden wij en dat is een slechte stek qua wind, blubber, omgevallen bomen en alles en ook om er te komen je hebt echt een 4x4 nodig als het heeft geregent.

Goedemiddag Hr de Winter,

Helaas lees ik je bericht te laat aangezien wij voor eind mei stek 4 hebben geboekt ;-)
Kun jij misschien iets meer info geven over goede plekken vanuit stek 4 en welk gebruikt aas?

Hoe meer we weten, hoe groter de kans op vis natuurlijk.

Bij voorbaat dank.
Mvg,
C van Dun
It's not only the catch...... It's the feeling!
Plaats reactie