Remy

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
mike van megen
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-12-2007 11:12
Locatie: geleen

11-02-2013 10:06

Hallo,
Is er na april 2012 nog iemand van jullie op Remy geweest? Ik wou namelijk graag weten of die boom die stek 5 verdeelde ondertussen is opgeruimd?! Want dat was niet prettig vissen, en we willen evt terug naar Remy.
Stefan Baak
Berichten: 120
Lid geworden op: 07-12-2009 20:40

24-02-2013 23:47

Heey Mike!
Jij ben aardig verslingerd aan Remy volgens mij:)
Ik ben in de bouwvak nog daar geweest maar die kut boom lag er nog!
Idd niet echt heel comfortabel vissen maar ach, ti's wel te doen!
Ik had de indruk dat Paul zich hier niet druk om maakte toen wij het zeiden, Maarja waar maakt hij zich wel druk om?!
Misschien kan je zelf contact opnemen via FM ?

Veel succes als je er gaat vissen!

Gr. Stefan
mike van megen
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-12-2007 11:12
Locatie: geleen

25-02-2013 19:44

Hoi Stefan,
Wij zijn inderdaad wel verslingerd aan Remy, Heerlijk plekje!
Ik heb intussen via facebook kontakt gehad met Paul, de boom zou weg zijn!
Ze hadden er nog meer gekapt die op vallen stonden.
Als die boom er nog ligt dan is daar nog niet het laatste woord over gesproken!
Ik wil op me gemak kunnen vissen, en niet midde in de nacht over een boom struikelen! :roll:

ga jij dit jaar nog ergens vissen?

grtz
Stefan Baak
Berichten: 120
Lid geworden op: 07-12-2009 20:40

09-03-2013 10:06

Idd Mike, je hbt groot gelijk, de boom is best wel erg vervelend ja!
ik haalde vorige keer ook nogdat klote modderige toegangspad aan, maar hij gaf ook eerlijk toe dat het klote is.
we stondennamelijk weer is vast in de blubber en het egste was dat de startmotor het ook had begeven, WE hebben daar weer wat meegemakt joh!
gelukkig had die plaatselijke boer ons geholpen met zijn middeleeuwse tractor, mrged het deed wat ie moest doen;)
maar dat pad aanstorten met grind kost 25,-000 euro zei Paul!

maargoed, veel plezier als je er naarte gaat en het is idd en goede keuze qwa rust enz.

Ik ga over een week naar Villedon, en in de bouwvak wek Carriere proberen en week erna naar Joungery stek 7(met de vrouw:D)

Nogmaals succes op remy erzwemmen schitterende visjes hoor!

Gr Stefan Baak
Plaats reactie