Etang de la Livardiere

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Buck Denies
Berichten: 2
Lid geworden op: 05-12-2012 15:11

18-12-2012 20:16

Beste medevissers!

Allereerst even een compliment voor de (over het algemeen) vlotte reacties op vragen en posts hier! Hoop dat dat ook hier zo zal gaan!

Mijn vraag is de volgende:

Mijn maat en ik gaan 06-04-2013 een weekje vissen op Etang de la Livardiere. Nu wordt dit voor ons beiden de eerste keer en proberen we dus zoveel mogelijk ervaringen en tips van anderen te vergaren, zowel over het water als over materiaal, (hoeveelheid) aas etc.

Hoe doen jullie het bevoorbeeld met betrekking tot stroon? (denk aan voerboot, tel, laptop etc)

en waar moeten we vanuit gaan mbt aas?

Ik hoop een aantal reacties van jullie! dat wordt zeer op prijs gesteld!
Ger de Rooij
Berichten: 30
Lid geworden op: 26-07-2012 20:29

24-01-2013 22:03

Hoi Buck,

Ik ben er nu in totaal 2x geweest en wel leuk gevangen! De eerste keer was voor mij ook de eerste keer in France.
Stuur maar een pb'tje voor meer informatie en specifieke vragen van je.
01-10-1995
Karpervissen is m'n leven.
Berry Kuiper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-05-2010 12:10
Locatie: Apeldoorn

25-01-2013 12:38

Buck,

Probeer het ook eens op www.betaalwater.nl daar staan heel veel wateren op en kun je al heel veel informatie vinden!

grt

Berry
Ruud Jaspers
Berichten: 38
Lid geworden op: 22-09-2009 23:45

19-02-2013 02:39

Stroom kun je gewoon alles opladen in de huisjes, ik ben er 3 jaar geleden geweest rond dezelfde tijd een weekend.
Gebruikersavatar
Sander van Dongen
Berichten: 410
Lid geworden op: 21-03-2006 10:30
Locatie: Hellevoetsluis

19-02-2013 09:34

Berry Kuiper schreef:Probeer het ook eens op http://www.betaalwater.nl daar staan heel veel wateren op en kun je al heel veel informatie vinden!


Die site is een tijdje uit de lucht geweest en nu lijkt het niet helemaal fris meer...

De pagina op www.betaalwater.nl is gerapporteerd als een aanvalpagina en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.

Aanvalpagina’s proberen programma’s te installeren die privégegevens stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.Sommige aanvalpagina’s verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.
Life begins at 11.000 ha
Plaats reactie