Vis stek weddermeer?

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Patrick Doorschodt
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-09-2012 17:30

24-09-2012 17:37

Beste Mede Karpervissers

Ik zit er over te denken om in november naar weddermeer te gaan vissen met mn neefje.
die is net begonnen met kaprer vissen en ik zou het leuk vinden om een juiste visstek te weten daar waar je lekker vangt maar ook de grotere vissen.
tuurlijk is het geluk hebben om de biggen op je stek te krijgen maar het gaat vooral om mn neefje dat hij lekker kan vangen en ervaring op kan doen met het drillen van de karper.
wie kan mij hier info over geven,Want ik ben er nog nooit geweest

Gr Patrick :D :D
Gebruikersavatar
jake van koppe
Berichten: 95
Lid geworden op: 11-01-2013 23:12
Locatie: den haag

17-01-2013 13:26

ik ben er vorige jaar geweest. 9 vissen in een weekend grootste 32 pond spiegel.
ik viste vanaf het strand richting de bus (links als je op het strand staat voor het cafe,)
daar ligt een oude bus voor duikers. ik viste er niet veel vandaan met een voerboot.

suc6 :)
karpervissen zit in et bloed.
Plaats reactie