frankrijk Marcusans

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
babette peters
Berichten: 8
Lid geworden op: 07-08-2010 18:05

19-09-2012 17:03

hee mannen

ik ga over 2 weken naar marcusans
heeft iemand ervaring op dit water
hoe zit het met de minimeervalletjes
hoe zit het met stekkeuze bij aankomst
zit zelf aan stek 15 te denken..
heb een eigen gedraaide pindabol
hoor graag jullie ervaringen tips en tricks

gr babette
sebas ebben
Berichten: 3
Lid geworden op: 07-01-2011 19:45
Locatie: katwijk

15-11-2012 20:19

Hallo,
Wij gaan met zijn 4e op 27 april tm 4 mei naar marcusans.
Wie kan mij bruikbare tips geven over de stekken en aaskeuze?
Babette hoe was jou vakantie op marcusans?
PB mag natuurlijk ook.
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

19-11-2012 20:34

Je kunt even de zoekfunctie gebruiken ( rechts bovenin)
Zat info te vinden hier op het forum.

mocht je er dan nog niet uitkomen hoor ik het wel..
Gebruikersavatar
Jos van Dalum
Berichten: 280
Lid geworden op: 21-01-2004 15:20

22-11-2012 14:05

Hallo,

Was voor mij eerste keer een BTW, vooralsnog de laatste keer.

Klein water, stekken liggen erg dicht op elkaar, sanitair lijkt nergens op, eigenaar spreekt geen Engels en komt alleen maar langs om de toeristenbelasting op te halen. Daarnaast dreven er, toen wij er waren, veel dode vissen en lagen er nog enkele in de bosjes te verteren. Als je de eigenaar erop wijst, haalt hij zijn schouders op.

Als ik in het buitenland vis ben ik op zoek naar beleving. Mijn hart moet sneller gaan kloppen. Van het water, de vissen, de omgeving. Dat was hier totaal niet het geval. Misschien met de verkeerde verwachting er naar toe gegaan, maar goed. Als je van simpelweg ingooien, paar bollen erom heen en dan vissen houdt, ben je hier aan het goede adres. Zit zat vis op. Groot en klein.

Ik werd er in ieder geval niet gelukkig van. Maar dat is persoonlijk.

Groet,
Jos
Gebruikersavatar
Frans Klomp
Berichten: 542
Lid geworden op: 24-05-2008 11:17
Locatie: Nuenen

25-11-2012 16:43

Ben het met Jos eens, voor mij ook een keer geweest en ook nooit meer. Om de zelfde redenen als Jos. Alleen dreven er bij mij vorig jaar geen dode vissen, verder alles het zelfde.
De vangsten maken de visser nog niet!
Gebruikersavatar
Leo Duijndam
Berichten: 38
Lid geworden op: 18-07-2008 15:27

27-12-2012 18:35

Ik ga ook in april 2013 .
Hoe zit dat met die rubberboot echt alleen te gebruiken in de aangegeven tijden of kijkt niemand daar naar om.
Heb ook wel een voerboot maar niet eeuwig stroom.
Das voor mij het enige nadeel tenzij ik buiten die tijden ook gewoon de rubberboot kan pakken.
Ik hoor het wel
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

28-12-2012 06:34

Rubberboot alleen op de gezette tijden.
Gebruikersavatar
Leo Duijndam
Berichten: 38
Lid geworden op: 18-07-2008 15:27

28-12-2012 10:36

Ja maar ik leest allemaal verhalen van mensen die er zijn geweest en die vertellen elke keer na een gevangen vis nog even snel de lijnen uitvaren en dan kunnen we er weer tegen aan.
En dat is ook midden in de nacht en zo zeker niet op de aangegeven tijden.
Plaats reactie