Domaine de la Tour

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Kevin Nieuwenhuiss
Berichten: 5
Lid geworden op: 18-07-2012 13:24

18-07-2012 13:38

Beste Boarders,

Een aantal jaren terug heb ik 2 maal gevist op een water van ong. 20HA groot in de buurt van Metz en st. Remy genaamd Domaine de la Tour.

Dit zal in 2009/2010 geweest zijn, des tijds was er al weinig info te vinden over dit water. De 2 weken zijn mij bevallen en ik zou graag terugkeren op dat water.

Het probleem is dat ik nergens aan een site of andere info kom via de zoekfunctie en google. Toendertijd kon je boeken via Dirk van UltraCarpProducts maar dit is volgens mij ook niet meer mogelijk.

Is er iemand die misschien weet of er een naamswijziging heeft plaatsgevonden of misschien een website of iets dergelijks heeft m.b.t. dit water?

Alvast bedankt.
Peter Nys
Berichten: 541
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Belgie (Tongeren)
Contacteer:

19-07-2012 22:32

Beste Kevin,

Het betreffende water is een tijdje niet meer te bevissen geweest owv een ruzie tussen de uitbaters en de eigenaar van het domein. Een website was er vroeger wel maar is nu dus niet meer actief. In de periode dat het niet bevist is geweest is er een grote sterfte geweest en is nagenoeg 70-80% van het bestand dood terug gevonden door locals.
Sinds begin dit jaar is er blijkbaar opnieuw iemand die de visrechten heeft en kan er weer geboekt.gevist worden. Geen idee wat voor bestand er nu op zit. Verder ook geen idee bij wie je moet zijn om te boeken...

Groeten,

Peter
Kevin Nieuwenhuiss
Berichten: 5
Lid geworden op: 18-07-2012 13:24

19-07-2012 23:10

Peter, bedankt voor je antwoord.

Zonde van de mooie vissen die erop zaten, ben benieuwd of iemand misschien de oorzaak weet en misschien weet via welke weg je nu daar kunt vissen.
Peter Nys
Berichten: 541
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Belgie (Tongeren)
Contacteer:

24-07-2012 18:03

Daar kan ik je niet mee helpen, sorry...
mark smits
Berichten: 1
Lid geworden op: 17-10-2012 14:12

17-10-2012 14:20

ben er 23 tot 29 sept geweest met zen 2en 19 aanbeten gehad 13 gevangen water zat nog vol wier dus alles van uit de boot moeten drillen.vissen zagen er allemaal goed uit . de beheerders zijn aardige gasten. boeken kun je vanaf hun nieuwe site doen gr
Plaats reactie