Cheminel of Napoleon lake 1

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Berry Kuiper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-05-2010 12:10
Locatie: Apeldoorn

02-07-2012 12:23

Iemand nog tips en andere ervaringen voor 1 van bovenstaande meren?
Wij willen graag nog een weekje gaan vissen eind september/begin oktober op 1 van deze 2 meren,
dus alle info is welkom om onze keuze te maken!

thnx
Gebruikersavatar
john sterker
Berichten: 23
Lid geworden op: 20-12-2010 01:09
Locatie: Den Haag
Contacteer:

03-07-2012 00:47

Over Napoleon 1 heb ik geen info maar Cheminel ben ik vorig jaar geweest, laatste week van September.
Ik heb er een verslagje over geschreven wat je hier kan lezen: http://blog.karpervakantiezoeker.nl/#post3
Misschien heb je er wat aan. In het "fotoalbum" staan ook nog wat foto's van de stekken op Cheminel.
http://www.karpervakantiezoeker.nl, alle Nederlandse aanbieders van karpervakanties op één site (en meer...).
Gebruikersavatar
Jos van der Maat
Berichten: 42
Lid geworden op: 09-11-2009 19:14
Locatie: Delfzijl

12-07-2012 20:50

Heb twee jaar geleden ook tussen beide getwijfeld. Uiteindelijk gekozen voor Napoleon vanwege de goede aanwezige faciliteiten (overdekte picknicktafel, electriciteit op de stek). Is een klein water (400 x 70 ). Zaten er toen net na een hittegolf en hebben op stek 2 slechts 1 karper + 1 dwergmeerval gevangen(strak aan de overkant ,bijna in de bosjes). Foto's staan op website van Nederlandse aanbieder.
Cheminel lijkt mij groter en daarom ook interessanter.
eddy pieters
Berichten: 85
Lid geworden op: 19-09-2009 12:18

13-07-2012 09:39

Napoleon heb ik geen ervaring mee. Cheminel ben ik vorig jaar eerste weekend van oktober geweest.
Leuk water, aardige beheerder en goede faciliteiten. Prachtige natuur ook.
Water is op zich niet groot en toen wij er waren (het was overdag 30 graden in oktober!) overdag niks kunnen vangen, vissen zitten vooral bij de lelievelden, beide nachten 's nachts 3 karpers kunnen vangen.
Niet de grootste vissen, dus als je voor 30-ers wilt gaan zou ik niet naar Cheminel gaan, gemiddeld zaten de vissen bij ons tussen 14 en 22 pond, maar dat maakte voor ons niet uit.
Berry Kuiper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-05-2010 12:10
Locatie: Apeldoorn

13-07-2012 11:46

We hebben uiteindelijk gekozen om een week op Napoleon te gaan zitten,
Mij maakte het niet zoveel uit maar mijn maat had lichte voorkeur voor Napoleon.

Dus eerste week oktober zitten we daar,
Wij willen gewoon lekker weekje vissen met paar leuke vissen en wat actie,
als het 30+ is is het meegenomen.. zolang het maar geen echt knollen water is..

Iemand nog voorkeur voor bepaalde stek op dit water?
Of maakt het niet zoveel uit gezien de grootte?

Bedankt voor de info!

grt

Berry
Gebruikersavatar
Frans Klomp
Berichten: 542
Lid geworden op: 24-05-2008 11:17
Locatie: Nuenen

14-11-2012 08:32

Nog mensen die redelijk recent naar Napoleon lake 1 zijn geweest?
De vangsten maken de visser nog niet!
Berry Kuiper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-05-2010 12:10
Locatie: Apeldoorn

14-11-2012 10:21

Ja wij hebben er begin oktober een week gezeten en gaan juni volgend jaar nog een x!

grt
Plaats reactie