Euro Carp Group problemen ?

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

02-07-2012 22:31

Weet niet wat jij precies bedoelt J. Perenboom.
Maar als er iets duidelijk is geworden, is het wel dat ECG niet echt als betrouwbaar te boekt staat.
Meerdere klachten en als er gevraagd om de betalingen te laten zien, kan die dat niet!
En de heren aan tafel, waren niet de enige die klaagden. Hoorde behoorlijke bedragen voorbij komen!
Ik zeg, kijk uit bij het boeken bij deze firma!!


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

02-07-2012 22:34

Heer Perenboom,

Als de eigenaar een vent was geweest had die bij de uitzending aan tafel gezeten er opening van zaken en zijn excuses aangeboden. Op een site wat schrijven kan mijn ………. tante ook ben je het niet zelf geweest die het er opgezet heeft??
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

02-07-2012 22:35

Er was er maar één waar je echt wat aan had met zulke programma's en dat was Pieter Storms, maar die maakt zich tegenwoordig niet zo druk meer geloof ik.
Let op slagboom !
mike visser
Berichten: 2
Lid geworden op: 02-07-2012 22:49

02-07-2012 22:57

Triest...
Gebruikersavatar
john sterker
Berichten: 23
Lid geworden op: 20-12-2010 01:09
Locatie: Den Haag
Contacteer:

03-07-2012 00:26

Zeker niet de enige? Heb daar ook geboekt en na volledige betaling niets meer van vernomen. Heb toen contact opgenomen met het betreffende betaalwater en daar was niets bekend van mijn boeking en al helemaal niets van een betaling. Na veel moeite (diverse emails en telefoontjes) werd ik gebeld door ECG met een heel verhaal over misverstanden, betalingen die wel gedaan waren maar niet aangekomen in Frankrijk etc. Had al e.e.a. gevonden op het internet (o.a. het verhaal van vader en zoon van Ewijk) dus mijn achterdocht was al groot. Heb hem verteld dat hij het voordeel van de twijfel kon krijgen als hij de meereigenaar zo ver kon krijgen om mij een mailtje ter bevestiging te sturen. Binnen een uur had ik mail uit Frankrijk dat er voor mij nu wel een plek gereserveerd was en een mail van ECG met mijn voucher. Gerustgesteld ben ik allerminst dus bel ik een week of vier van te voren nog maar met Frankrijk om te checken of de betaling binnen is (heb ik nog de tijd om iets anders te zoeken). Wordt vervolgd.
http://www.karpervakantiezoeker.nl, alle Nederlandse aanbieders van karpervakanties op één site (en meer...).
R. Gijzen

04-07-2012 12:59

Hoi, Ik heb vorig jaar ook geboekt bij de € carp group.
Er waren toen problemen omdat de eigenaar van het water ons dubbel geboekt had, als eerste probeer je natuurlijk op de bewuste dag van aankomst de €.c.g tebellen, maar die zijn niet bereikbaar.
De eigenaar van het water heeft voor ons de fout die hij gemaakt heeft goed hersteld.
Later in de week vertelde hij ons wat de mannen van de €. C.G zoal uitspoken met beheerders, zoals de centen niet op tijd overboeken.
Zelf hebben we de € C.G. herhaaldelijk moeten contacteren om een deel van onze centen terug tekrijgen.
Eigenlijk zouden de beheerders van de desbetreffende wateren beter moeten weten, ik wil hiermee zeggen:Als de € C.G. zo slecht met betalen is, gewoon de zakelijke contacten verbreken en op zoek gaan naar een organistatie toegaan die zijn zaken wel op orde heeft.
Uiteindelijk kan hier de klant er de dupe van worden zoals in de situatie hierboven is beschreven en ervaren is.
michel van ree
Berichten: 5
Lid geworden op: 09-05-2007 10:12
Locatie: amersfoort
Contacteer:

14-07-2012 23:21

ga elke jaar 3 x naar frankrijk en zo als morgen vertrek ik voor een week naar lake heritage en altijd geboekt via ecg en nog nooit problemen gehad
simon toeters
Berichten: 6
Lid geworden op: 24-05-2011 13:03

29-07-2012 11:35

Ik heb vrijdag 27 juli een mail gekregen van Euro carp group dat ze failliet waren.
wij zouden eind september/begin oktober naar Lake Heritage gaan. wij hebben dit water exclusief afgehuurd en alles al betaald. Dit gaat dus om een groot bedrag. Ze reageren niet meer op mail en nemen de telefoon ook niet meer op.
Zijn er nog meer mensen die dit ook hebben gehad? of Hebben ze Cor Heijman nog gesproken?
Zoals het er nu naar uitziet kunnen we fluiten naar ons geld..
Gebruikersavatar
Remco Kulk
Berichten: 698
Lid geworden op: 04-07-2012 07:33
Locatie: Amsterdam

29-07-2012 11:58

Ai dat is zuur zeg, als ze failliet zijn kun je waarschijnlijk fluiten naar je geld idd:

http://www.anvr.nl/nieuws/anvr-signaler ... eid-15467/

:(
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

29-07-2012 12:16

Eurocarp meldt dat ze tijdens de vakantieperiode niet telefonisch bereikbaar zijn. Zijn geen lid van de ANVR (dus geen garantiefonds).

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

29-07-2012 13:03

Zal anders wel een erg lange vakantie worden :oops:

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

29-07-2012 13:37

Het is wel klote voor de mensen die hun geld (waarschijnlijk) niet meer terug zien.
Bij omroep Max deden ze nog wel nog wel zo hun best om betrouwbaar over te komen.
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

29-07-2012 20:49

Zuur van jen geld idd..
maar ik snap niet dat je nog bij zulke figuren bookt na al die slechte verhalen...
Dat is toch vragen om moeilijkheden?!
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
john sterker
Berichten: 23
Lid geworden op: 20-12-2010 01:09
Locatie: Den Haag
Contacteer:

29-07-2012 21:53

Kwam deze vermelding tegen op de website van de ANVR:
http://www.anvr.nl/nieuws/anvr-signaler ... eid-15467/
Geen goed nieuws.
http://www.karpervakantiezoeker.nl, alle Nederlandse aanbieders van karpervakanties op één site (en meer...).
Gebruikersavatar
Terry van Erp
Berichten: 72
Lid geworden op: 15-07-2012 11:15
Locatie: Geertruidenberg
Contacteer:

30-07-2012 12:30

simon toeters schreef:Ik heb vrijdag 27 juli een mail gekregen van Euro carp group dat ze failliet waren.
Zoals het er nu naar uitziet kunnen we fluiten naar ons geld..


Nog nieuws in deze zaak?
Weet je wat het is? Meer water als vis!
wiebrand dragt
Berichten: 12
Lid geworden op: 08-12-2009 10:13

30-07-2012 13:07

Ja zeker nieuws ze zijn nog niet failliet maar hebben dit aangevraagd dus heb je nog geld uitstaan kun je nu nog terug vragen. Eemaal uitgesproken ben je het kwijt.
probleem is dat ze van de aardbodem zijn verdwenen maar wij vandaag zijn huisadres krijgen.
dus iedereen die wat uit heeft staan meld je ff.
Info@karperclubnederland.nl
www.karperclubnederland.nl
j. perenboom
Berichten: 4
Lid geworden op: 28-06-2012 18:17

30-07-2012 18:18

Allemaal zwaar...... lees op hun site dat ze met een oplossing bezig zijn!?
Gebruikersavatar
john sterker
Berichten: 23
Lid geworden op: 20-12-2010 01:09
Locatie: Den Haag
Contacteer:

30-07-2012 18:46

Inderdaad zwaar ja, voor de personen die hun geld
kwijt zijn. Denk niet dat jij bij die groep hoort!
Vind het dan ook een beetje misplaatst om deze opmerking te posten.
Zal wel commentaar volgen, ben benieuwd of die mensen ook
geld tegoed hebben van ECG.
http://www.karpervakantiezoeker.nl, alle Nederlandse aanbieders van karpervakanties op één site (en meer...).
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

30-07-2012 19:47

Dit staat op hun site

Tot onze grote spijt moeten wij u mededelen dat door de uitzending van Max Eurocarpgroup helaas moet stoppen met haar werkzaamheden.

Wij zijn druk achter de schermen bezig om met andere om te zorgen dat de gedupeerde geholpen gaan worden.

Zodra wij hier meer over weten dan wordt u persoonlijk benaderd.

Wij zijn momentheel bezig met een ander boeking kantoor die bezig is met de water eigenaren om het probleem op te lossen om zodoende de gedupeerde toch te kunnen laten vissen.

Wij begrijpen dat u met vele vragen zit, maar wij vragen u vriendelijk om uw geduld zodat wij in alle rust de problemen op kunnen lossen.
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Jan Huis
Berichten: 153
Lid geworden op: 02-01-2011 16:57

30-07-2012 21:49

Ze weten het mooi te vertellen.Als ze hun werk goed hadden gedaan was die uitzending er nooit geweest.

En degene die nog geld tegoed hebben,niet wachten zoals hun aangeven maar,ga er zelf achteraan want straks ben je telaat.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

30-07-2012 22:20

Hm, ik geloof inmiddels wel dat het allemaal symptomen zijn. Ook de schuld geven aan de omroep Max.

Maar ik hoop dat het ze gaat lukken de klanten schadeloos te stellen. Hoewel een garantiefonds dit had kunnen voorkomen.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Terry van Erp
Berichten: 72
Lid geworden op: 15-07-2012 11:15
Locatie: Geertruidenberg
Contacteer:

30-07-2012 22:42

Weet je wat het is? Meer water als vis!
Gebruikersavatar
john sterker
Berichten: 23
Lid geworden op: 20-12-2010 01:09
Locatie: Den Haag
Contacteer:

31-07-2012 09:33

Laatste ontwikkeling m.b.t. mijn boeking op Lac Sebastian via ECG: Heb zojuist een email ontvangen van ECG (na bemiddeling door De Vissende Hollander) met als bijlage een afdruk van de bankoverschrijving van mijn boeking. Zoals het er nu naar uit ziet is mijn probleem opgelost echter in de email geven ze wel toe dat sommige wateren niet betaald zijn en dat daar nu aan gewerkt wordt i.s.m. De Vissende Hollander. Voor deze betrokkenen blijft het dus voorlopig nog erg onzeker of hun vakantie doorgaat of niet.
Blijft wel staan dat ECG niet op een eerlijke manier met haar klanten gecommuniceerd heeft over de betalingsproblemen maar het heeft afgedaan met de tekst: "in de vakantieperiode zijn wij telefonisch niet bereikbaar" o.i.d. waardoor de geruchtenstroom juist op gang is gekomen.
http://www.karpervakantiezoeker.nl, alle Nederlandse aanbieders van karpervakanties op één site (en meer...).
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

31-07-2012 13:11

Ik hoop dat iedereen zijn geld netjes terug krijgt of dat er iets voor ze wordt geregeld.
Daarna mag die vent ook persoonlijk failliet gaan van mij..

Oplichters zijn het..
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Brecht van de Ven
Berichten: 191
Lid geworden op: 19-09-2009 09:33
Contacteer:

01-08-2012 15:34

Hier geven een aantal aan dat ze een mail hebben gehad waarin staat dat ze failliet zijn, of dat het faillissement is aangevraagd.
Ik denk dat dat speculatie is, waar ik ook zoek, er is nog niets van te vinden. Bij de Kamer van Koophandel (of faillissementen.com) is nog niets bekend, ECG is daar niet failliet en ook niet in surceanse van betaling.

Ik heb vanmorgen ook klanten in de winkel gehad die via ECG geboekt hadden en dus ook niet op hun water terecht kunnen. Er is nu een oplossing aangeboden om voor een kleine betaling alsnog te kunnen gaan. En er wordt daarnaast naar een oplossing gezocht voor het terugkrijgen van het betaalde bedrag aan ECG.
Hun hebben wel mail gehad vorige week maar staat niets in over dat ze failliet zijn...

Het lijkt mij soort van slecht zakendoen zijn in combinatie met slechte economie? Voorheen waren ze dat ik weet een prima reisagent, ken diverse die naar tevredenheid een betaalwater hadden geboekt bij ze.
Was wel beter geweest als ze aangesloten waren bij iets als de ANVR inderdaad...Hoop dat alle gedupeerden een goede oplossing gaan krijgen.

Groet, Brecht