Info over Lac du Logerie gevraagd

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Gijs Obenhuijsen
Berichten: 99
Lid geworden op: 22-02-2002 01:00
Locatie: Groningen

08-01-2012 19:55

Kan iemand mij voorzien van informatie/ervaringen op Lac du Logerie? Via de website van de aanbieder heb ik inmiddels enige info. Echter, deze info is me te beperkt.
De trip staat gepland eind mei, begin juni. Alles is welkom mbt wiervorming, dwergmeerval, etc. etc..

Ook informatie over een vergelijkbaar water is welkom, mocht bovenstaand water toh afvallen.

Graag reactie via PB!

Bij voorbaat dank,

Gijs
alex van kaam
Berichten: 6
Lid geworden op: 11-01-2012 20:19
Locatie: oudenbosch

12-01-2012 11:47

hoi gijs wij gaan 29 juni afreizen naar lac du logerie en wij kunnen dus ook niet veel info vinden over hoe het daar is dus hoop dat we van jou wat info kunnen krijgen als je terug ben

mvg alex
Plaats reactie