Le Val Doré Stek 6 Meer 1

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Berry Kuiper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-05-2010 12:10
Locatie: Apeldoorn

19-12-2011 13:38

Hallo,

Wie heeft er meer info over stek 6 van meer 1 op valdore?
Wij gaan hier namelijk 19mei 2012 een weekje zitten!

Alle informatie is welkom!

Ook vangstverslagen en alle andere tips/trucs etc van de laatste tijd op meer 1 zijn welkom,

Grtz
raymond heuver
Berichten: 70
Lid geworden op: 26-11-2010 10:06

24-12-2011 16:52

kijk ook effe op betaalwater.nl staat meestal ook wel info op altijd handig groeten
Berry Kuiper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-05-2010 12:10
Locatie: Apeldoorn

08-01-2012 11:51

niemand verder tips?
Lijkt me een water waar wel wat over bekend moet zijn?

ps: Betaalwater had ik ook al gekeken(maar hoe meer info hoe beter)

grt
Gebruikersavatar
martijn coolen
Berichten: 118
Lid geworden op: 24-09-2009 20:05

08-01-2012 18:21

ik ben ook erg benieuwt wat ze over deze stek hebben te vertellen heb deze stek ook geboekt voor in dezemer vakantie datum weet ik zo niet uit mijn hooft,

gr,martijn
niet gevist is altijd geblankt
bryan goossens
Berichten: 53
Lid geworden op: 21-01-2010 17:09

08-01-2012 19:29

ik heb er vorige zomer gezeten op stek 2.
stek 6 was toen niet bezet maar stek 7 wel. ergens recht voor deze stekken licht een heel ondiepe plateau waar zelfs de meerkoeten op kunnen staan (ongeveer midden in het water). toen wij er zaten sprong er een massa vis maar vooral op stek 7. op stek 7 werd wel wat vis gevangen maar niet overdreven, dit kwam door de vissers zelfs en niet door het slecht azen ofzo. volgens mij is het niet echt een moeilijk water, want er zit echt een massa vis op en dat zul je zelf wel zien. er zit ook een hoop steur op die tegen de avond continu uit het water springen, je word er zot van.
Plaats reactie