Little Christophe

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Mark Fleumer
Berichten: 38
Lid geworden op: 05-07-2011 23:31

26-10-2011 02:11

Hoi allemaal,

Komende zomer gaan een vriend van me en ik met onze vriendinnen een weekje naar Little Christophe.
We hebben dit uitgekozen omdat het huisje prima eruit ziet en omdat het niet al te ver is. Het is onze eerste keer Frankrijk en ik vroeg me af waar ik (afgezien van de bestaande forums hier) nog tips voor Frankrijk in t algemeen en specifieke tips voor Little Christophe kan vinden.

Alle hulp is welkom en berichtjes als 'moeten we de vissen ook nog voor je vangen' zie ik ook graag, er is altijd plek om te komen buurten :P

Groetah
peter. debruin
Berichten: 24
Lid geworden op: 02-10-2012 20:01

07-10-2012 14:37

Hallo, mensen

Ik en mijn vriendin willen hier waarschijnlijk volgend jaar ook heen.
is dit een beetje makkelijk water om te bevissen?
wordt namelijk mijn eerste keer franrijk dus als er iemand tips heeft zijn
ze van harte welkom

gr peter
Gebruikersavatar
john sterker
Berichten: 23
Lid geworden op: 20-12-2010 01:09
Locatie: Den Haag
Contacteer:

13-10-2012 22:07

Op de website van Alex van Voorst kun je info vinden over dit water. www.betaalwaterinfrankrijk.nl
succes!
http://www.karpervakantiezoeker.nl, alle Nederlandse aanbieders van karpervakanties op één site (en meer...).
ronald langeland
Berichten: 8
Lid geworden op: 05-11-2012 11:31

07-11-2012 22:53

wij zijn een x geweest met wat vrienden en 2 van hun later nog een x
2 dingen zijn belangrijk daar naar mijn idee!
beter met 4 dan met 8 hengels ervan uitgaande max 2 vissers
vis vlak in de kant to zelfs 50 cm water bijv tussen de lelies op rechts
met breeklijn kan je hier ook leuk werk verrichten ;)

succes
Plaats reactie