Etang de Kingshaw (sanitair)

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
sander v velden
Berichten: 22
Lid geworden op: 08-07-2011 21:20

09-07-2011 12:00

Oktober richting Frankrijk, Kingshaw lijkt me wel de moeite waard, dit keer gaat t vrouwtje mee vissen, is door de organisatie verteld dat het sanitair er goed schoon is (zal vast!) boeit me normaal niet echt maar mensen die er vaker geweest? en me kunnen vertellen dat het goed te doen is voor een vrouw hoor t graag, (evenals La horre)
Gebruikersavatar
Roy van Goor
Berichten: 865
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00
Locatie: maasbracht

09-07-2011 12:11

Ben er 2 jaar geleden geweest en was toen goed..( kingshaw)
Is een houten blokhut waar een douchecabine in stond.
was toen goed warm en schoon..
Greetz Roy
sander v velden
Berichten: 22
Lid geworden op: 08-07-2011 21:20

09-07-2011 12:29

Roy bedankt, dan zal het wel waar wezen, vertrouw organisaties niet zo maar thnx voor het bevestigen.
Nog leuk gevangen toen de tijd op Kingshaw? welke stek had je
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

09-07-2011 14:08

sander v velden schreef:Oktober richting Frankrijk, Kingshaw lijkt me wel de moeite waard, dit keer gaat t vrouwtje mee vissen, is door de organisatie verteld dat het sanitair er goed schoon is (zal vast!) boeit me normaal niet echt maar mensen die er vaker geweest? en me kunnen vertellen dat het goed te doen is voor een vrouw hoor t graag, (evenals La horre)



La Horre sanitair is niet geschikt voor vrouwen.
Als je je vrouw kwaad wil hebben moet je haar daarheen sturen.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
bas van dooren
Berichten: 219
Lid geworden op: 19-09-2009 15:18

09-07-2011 14:27

klopt wel kingshaw, is goed onderhouden,
leuk water met leuke gastheer en vrouw.
zitten ook leuke visjes op.
zeker de moeite
Gebruikersavatar
martijn coolen
Berichten: 118
Lid geworden op: 24-09-2009 20:05

14-07-2011 15:41

ik ben er afgelopen jaar geweest goede en schoone sanitair in de blok hut
niet gevist is altijd geblankt
Plaats reactie