Eerste keer frankrijk! Waar te beginnen?

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
stijn van oss
Berichten: 15
Lid geworden op: 24-06-2011 20:49

07-07-2011 19:44

Hallo frankrijk gangers,

Omdat ik dit jaar over ga, mag ik op vis vakantie in frankrijk!!
Heel leuk en het lijkt me geweldig.
Maar waar te beginnen? er zijn zo veel BETAALwateren!
Ik ga met een vriend en we zijn 15 en 16 jaar oud, dus we zoeken een niet al te moeilijk water maar wel met redelijke vissen.. Voor ongeveer een kleine week of een volle. Nou snap ik ook wel dat je geen water cadeau geeft op het board maar toch, heeft iemand indicaties of idieen van welke richting we op moeten? De prijs moet ook redelijk zijn en het moet niet te ver rijden zijn (niet verder als dijon). ik had zelf al iets op het oog. Stuur wel een PB als je hem wilt zien en kunt checken of het inderdaad iets is voor ons. We zijn echt geen beginners meer maar zoveel ervaring hebben we nou ook weer niet.. Alvast bedankt!

Stijn
Gebruikersavatar
justin waayer1
Berichten: 729
Lid geworden op: 29-07-2010 19:44
Locatie: twente

07-07-2011 20:05

mischien lac de grosley wat?
ben er in de meivakantee ook gewwest
mvg justin
----------------------------------------------------------
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

07-07-2011 20:42

Etang Loison misschien? Niet groot, en ook niet al te moeilijk.
Kun je misschien met zn 2-en High Banks afhuren. Kun je doen en laten wat je wil.
Plaats reactie