Eerste keer frankrijk! Waar te beginnen?

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
stijn van oss
Berichten: 15
Lid geworden op: 24-06-2011 20:49

07-07-2011 19:30

Hallo frankrijk gangers,

Omdat ik dit jaar over ga, mag ik op vis vakantie in frankrijk!!
Heel leuk en het lijkt me geweldig.
Maar waar te beginnen? er zijn zo veel BETAALwateren!
Ik ga met een vriend en we zijn 15 en 16 jaar oud, dus we zoeken een niet al te moeilijk water maar wel met redelijke vissen.. Voor ongeveer een kleine week of een volle. Nou snap ik ook wel dat je geen water cadeau geeft op het board maar toch, heeft iemand indicaties of idieen van welke richting we op moeten? De prijs moet ook redelijk zijn en het moet niet te ver rijden zijn (niet verder als dijon). ik had zelf al iets op het oog. Stuur wel een PB als je hem wilt zien en kunt checken of het inderdaad iets is voor ons. We zijn echt geen beginners meer maar zoveel ervaring hebben we nou ook weer niet.. Alvast bedankt!

Stijn
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

07-07-2011 19:33

lac sebastian is een leuk water volgens mij heet het nu wel anders maar als je op lac sebastian zoekt kom je er wel..

en als je echt super water wil hebben en waar zeker dikke vangsten kunnen worden behaald kijk dan eens op gigantica lake, geloof me dat is echt water waat je van gaat kwijlen :D althans is mijn mening. Maar ik heb er meer mensen over gehoord en naar toe gestuurd en die zeiden het zelfde.

Succes!!

ps vanwaar dat je 2x een topic opent hierover??
Oja joh!!!
Bert Heyte
Berichten: 43
Lid geworden op: 22-01-2010 12:49

08-07-2011 08:58

Ben dit jaar ook al in Frankrijk geweest.
Ben daar in contact gekomen met een paar Engelse vissers, die ook al naar gigantica geweest waren.
Die vertelden me dat er daar enkel gevist mag worden met Mainline boilies die daar gekocht moeten worden. (tss de 12 en de 15 euro de kilo)
Alsook zitten er blijkbaar heel veel brasems die zelfs je 24 mm boilies lusten!!
Als dit allemaal waar is, wel voor diegenen die hier naartoe gaan, succes in deze Fairbressgeldput!!!

Bert
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

08-07-2011 12:02

Whaha

Die Korda blijft ook maar stom lullen daarzo
Gelukkig is hij op Gigantica afgelopen voorjaar keihard op zijn bek gegaan.



Maare ontopic

Stuur wel een PB als je hem wilt zien en kunt checken of het inderdaad iets is voor ons. We zijn echt geen beginners meer maar zoveel ervaring hebben we nou ook weer niet.. Alvast bedankt!


Waarom geheimzinning doen? Het is een Betaalput

Omdat ik dit jaar over ga, mag ik op vis vakantie in frankrijk!!
Heel leuk en het lijkt me geweldig.
Maar waar te beginnen?


Zet dan eerst het water neer die je in gedachte hebt.
Dit schiet niet op.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Berry Kuiper
Berichten: 414
Lid geworden op: 26-05-2010 12:10
Locatie: Apeldoorn

08-07-2011 13:46

Ik denk dat Lac de Grosley een leuk water is voor jullie,
kijk anders ook maar even op http://www.betaalwater.nl waar alle betaalwateren op staan met opmerkingen e.d. van de bezoekers.
Grosley kun je boeken via fishermanholidays.nl,

Grt

Berry
Gebruikersavatar
eric verhiest
Berichten: 83
Lid geworden op: 30-04-2008 19:54
Locatie: rotterdam
Contacteer:

09-07-2011 14:45

wij zijn dit jaar naar lake Belvare geweest.

lees ons verslag dan kun je een indruk opdoen .

http://www.esvsupplies.nl/balvere.pdf

een echte aanrader.
als kwaliteit en karpervissen je passie is http://www.carp-supplies.nl
Gebruikersavatar
Jamy wuijts
Berichten: 509
Lid geworden op: 20-09-2009 08:35
Locatie: 040

10-07-2011 06:07

waar te beginnen? begin eens met google of de zoekfunctie... :roll:
jim de niet
Berichten: 22
Lid geworden op: 28-06-2011 20:04

10-07-2011 15:30

Marcusannes is ook een echt leuk water.

Mijn tip, zorg voor een goede tent en een warme slaapzak
Ik slaap slecht,maar lig er niet wakker van !
stijn van oss
Berichten: 15
Lid geworden op: 24-06-2011 20:49

12-07-2011 18:54

Bedankt voor de info, ik was een paar dagen weg dus heb niet kunnen reageren..

ik open trouwens een 2e topic omdat het schijnbaar niet mag onder het kopje vissen... in frankrijk?
Plaats reactie