JRC Lake: De la Haie

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Gebruikersavatar
Marco Boer
Berichten: 428
Lid geworden op: 20-02-2012 20:09

10-03-2012 17:28

joachim stelma schreef:Haha sorry hoor ik wil hier niemand veroordelen, maar dit heeft toch niets meer met vissen te maken? Als het zo doorgaat zitten we over een tijdje in een met karpers volgestort overdekt zwembad te "vissen". Het primitieve vertoeven aan de waterkant is toch onderdeel van de hele beleving?

Nogmaals het is een eigen keuze maar ik zou je geld lekker in je zak houden! Ik weet ook wel een makkelijke stek voor je op openbaar water. :wink:


Ik heb je een PB gestuurd...
Ciao,

Marco

Werken is voor mensen die niet kunnen vissen...
Kevin Nieuwenhuiss
Berichten: 5
Lid geworden op: 18-07-2012 13:24

26-11-2012 18:40

Hallo,

Ik ga begin april 2013 naar jrc lake, wij hebben stek 5 en 6 voor een lang weekend geboekt.

Heeft iemand wat nuttige tips voor dit water in die periode?

Ik las ergens dat het bodemverloop erg verschilt aan welke dieptes moet ik ongeveer denken?

Alvast bedankt!
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

26-11-2012 23:00

j van der beek schreef:Marco,

Waarvoor ga je dan naar zo'n kunstmatig aangelegd gat in de grond?
Ben daar wel benieuwd naar.

Gr



Dit vond ik ook jammer toen ik er was Joeri. Had een beetje overhaast wat geboekt en er moest een huisje bij anders wou mevrouw niet mee. Maar weet nog goed dat ik aan het water kwam met het idee van ' is dit het nu'?
Zelfs mn vriendin die niks van vissen weet noemde het een kweekvijver...
Gebruikersavatar
Marco Boer
Berichten: 428
Lid geworden op: 20-02-2012 20:09

27-11-2012 08:42

Bojan van der Linde schreef:Dit vond ik ook jammer toen ik er was Joeri. Had een beetje overhaast wat geboekt en er moest een huisje bij anders wou mevrouw niet mee. Maar weet nog goed dat ik aan het water kwam met het idee van ' is dit het nu'?
Zelfs mn vriendin die niks van vissen weet noemde het een kweekvijver...


Kan me hier helemaal in vinden, zal er ook nooit meer naar toe gaan. Als je gaat moet je stek 1 of 2 hebben, anders is de kans op vis, zeker zo vroeg in het jaar erg klein. Stek 1 en 2, maar dan voornamelijk stek 2, zijn eigenlijk continu geboekt en daardoor ligt de vis min of meer aan die kant van het meer te wachten...
Ciao,

Marco

Werken is voor mensen die niet kunnen vissen...