domein rausenberger

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
stefan broks
Berichten: 1085
Lid geworden op: 01-08-2008 10:34
Locatie: schijndel

18-05-2011 10:28

hallo mannen,

volgende week donderdag ga ik hier samen met een maat van me naar toe! we gaan op de grote vijver zitten omdat we dan meer kansmaken op leukere vissen.

heeft iemand misschien een paar tips? iets wat ik bijv echt moet mee nemen kwa aas?

als ook iemand ervaring heeft met het vissen op steur(weet dat het misschien hier niet thuis hoord) hoor ik het ook graag. het engiste waar ik eigenlijk nog naar zoek is met wat voor onderlijn ik verantwoord op die vissen vis? en misschien heb ik een andere haak type nodig of grotere haken?

als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag. als je het liever via pb wilt doen vind ik dat ook prima

veder ben ik met elke tips blij dus brand los

mvg stefan
stefan broks
Berichten: 1085
Lid geworden op: 01-08-2008 10:34
Locatie: schijndel

25-05-2011 12:16

morgen rijden we aan!! ik heb er zin in...

het is dat ik erge dyselextie heb en dus niet een goed leesbaar verslagje kan typen anders had ik het zeker gedaan.. want ik ben niet zo goed in leestekens plaatsen!!;)

ps. mochten er nog mensen naar toe gaan na mij!! dan kun je mij altijd evene en pbtje sturen voor wat informatie
bryan goossens
Berichten: 53
Lid geworden op: 21-01-2010 17:09

25-05-2011 19:35

waarom zou je erheen gaan? om die mooie vissen dat er zitten?
een 26kg vis op een watertje van 1ha, zou dit kloppen volgens jou?
ik gok dat er een 4-5tal 40ers opzitten en nog een paar dikke steuren ook.
en ik kan ook met zekerheid zeggen dat al die vissen gestolen zijn.
ik hoop dat er niemand meer komt en dat alle vissen terug naar de waters gaan waar ze afkomen :(
Gebruikersavatar
Lorenz Cleymaet
Berichten: 268
Lid geworden op: 21-05-2011 15:04
Locatie: Merendree (Gent) - België

25-05-2011 21:02

Ga er NIET naar toe, echt. Kijk maar eens goed naar de volgende links en weet dat je door te gaan zulke wanpraktijken blijft in stand houden.

http://www.carpzone.be/archive/index.php/t-4466.html

http://www.carpzone.be/archive/index.php/t-8426.html

Veel plezier...
Raymond Kimenai
Berichten: 136
Lid geworden op: 28-11-2009 13:05

13-06-2011 21:45

Stefan,

Ben je nog gegaan?? Hoe is het bevallen?
Ben wel nieuwsgierig.
Plaats reactie