1e keer naar BTW, maar waarheen?

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

17-10-2011 19:06

Tering!

Denk dat er dan iets mis was met je voorbereiding.
Steintje Verheggen
Berichten: 289
Lid geworden op: 25-01-2008 18:12
Locatie: Hilvarenbeek

18-10-2011 06:45

Niks mis met voorbereiding. Meer kon ik niet doen. We hadden 7 uitwijkmogelijkheden binnen 1,5 uur rijden. maar met zo'n lage waterstand viel heel veel weg. Was een nieuw departement voor ons. Wel 1 ding dat op viel was dat we geen enkele visser buiten fransen tegen zijn gekomen. Poisson-Chat was ook asociaal aktief wat het ook heel moeilijk maakte. En dan praat ik niet over mini's. Zaten er bij over de 30cm.
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

05-11-2011 19:37

Als je toch geld over hebt voor een betaalwater heb ik een alternatief: Je huurt een kajuitboot in mittersheim. Je pakt het kanaaltje marne aux rhine t.h.v. Grand stock. Ga je op de dam zitten. Aan de ene kant je hengeltjes in het kanaal aan de andere kant op rechicourt. Genoeg uitwijk mogelijkheden en het varen was (voor mij) een ervaring op zich. Er heeft in de spiegel eens een artikel gestaan. Geloof van Ruud Hageman en Kees Deelder(?).

Ooit eens met vrouwlief op Ribiere gezeten. Vanuit die ervaring kan ik jou niet overtuigen over nut en noodzaak van een BTW.Hoeft van mij niet zo nodig weer. Het avontuur op zo'n boot is geweldig vandaar dat ik dit aternatief wilde noemen.

Theo
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

06-11-2011 23:33

Theo jij hebt het over dit kanaaltje maar daar mag je toch niet nachtvissen zo ook niet op de plassen die er aan grenzen.

Afbeelding



Zelf heb ik op de driesprong gevist en idd waren er wat mannen die daar de boot neerlagen en zowel in het kanaal als op de plas viste,wel relax dat is waar.
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

07-11-2011 16:39

Dat waren nog eens tijden hé Peet :-) ?
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

07-11-2011 17:07

Ja die goede oude tijd :wink: hihi,ik zit nog met een knijper op mijn neus en in de nacht word ik soms gillend wakker.
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

08-11-2011 22:04

Ja, dat is de place..supertof! Daar lagen wij met onze kajuitboot van 9 meter. Dat nachtvissen klopt. We hebben ervoor gezorgd dat we de snoekvissers niet tot last waren. Krijg alweer heimwee..Die 13 sluizen vanaf Mittersheim waren al een ervaring op zich. Ik heb geen politie gezien. Het is een gok maar wij zaten aan de kant waar normaliter niemand bij kan. (we hadden dan ook de boot uit het zicht). ik weet het: maak mij schuldig aan het slechte imagovisser van karpervisser en al dat soort gedoe. De plek was gewoon te mooi om te laten liggen...