Lake heritage

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Gidion van Helden
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-07-2010 22:18

28-02-2011 22:16

Samen met 2 vismaten ben ik van plan om van 30 april tot en met 7 mei na lake heritage af te reizen.
Heeft er hier iemand toevallig wat informatie over dit water, alles is welkom?
Bodumstructuur, dieptes, aas enz...

Groeten Gidion!
eddy pieters
Berichten: 85
Lid geworden op: 19-09-2009 12:18

11-03-2011 22:16

Ik zou snel boeken als ik jouw was, is heel populair.
Ik ga zelf van 6 t/m 9 mei, dus wie weet zie ik je daar!
Heb dus helaas ook niet veel info voor je.
Gidion van Helden
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-07-2010 22:18

14-03-2011 22:52

Hallo Eddie,

We hebben al een tijdje geboekt, heb eigenlijk alleen maar positieve reacties over het water gelezen, maar heb nog vrijwel niets wat betrekking heeft tot de bodum structuur e.d. kunnen vinden, misschien wel handig voor het aanpassen van mijn onderlijnmateriaal, dus mocht je er toch iets over te weten te komen dan hoor ik het graag van je!
Aas maak ik me niet zo'n zorgen om, ik heb vertrouwen in de bollen waarmee ik doorgaans vis.
Wij zijn er tot die zaterdag, jij zult er dan die vrijdag ervoor aankomen, dus wie weet treffen we elkaar nog!
eddy pieters
Berichten: 85
Lid geworden op: 19-09-2009 12:18

11-04-2011 17:00

Hoi Gidion,

Nog iets meer dan 2 weken en dan gaan jullie al, het gaat hard allemaal!
Mocht jij nog wat last minute info hebben vanaf daar dan hoor ik het graag!
Komen sowieso die vrijdag als we aankomen wel even buurten bij jullie.
Succes en veel plezier!
Raymond Kimenai
Berichten: 136
Lid geworden op: 28-11-2009 13:05

13-06-2011 22:00

Hallo vissers,

Jullie zijn inmiddels geweest neem ik aan!!??
Ik ben erg nieuwsgierig hoe het er jullie is vergaan:)
eddy pieters
Berichten: 85
Lid geworden op: 19-09-2009 12:18

13-06-2011 23:46

Prachtig water en zitten mooie vissen op.
Gideon hebben wij die vrijdag nog gesproken, wij hebben het allemaal zwaar gehad, vissen zaten vol in de paai en was dus lastig om je visje te vangen.
De enige plekken waar het echt los ging was in de baai op stek 6 & 7 de rest van het meer was lastig.
Ik heb 2 steuren en een 30 pond spiegel gevangen in dat weekend, mijn vismaat 2 steuren en een zeelt.
De beheerder Lee helpt je met alles en geeft je veel goede tips.
Veel succes als je er heen gaat. Ga er wellicht nog wel een keer terug.
simon toeters
Berichten: 6
Lid geworden op: 24-05-2011 13:03

22-08-2012 22:28

He mensen,

zijn er de laatste tijd nog mensen geweest op dit water?
wij gaan er de eerste week van oktober heen..
iemand nog tips?
Plaats reactie