Plashuis stek 1

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Thomas Berg
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-01-2011 14:26

28-01-2011 14:38

Hallo allemaal,

Van de zomer ga ik een midweekje naar het plashuis. Vanwege fysieke beperkingen ben ik genoodzaakt een kantstek te nemen, in overleg met de eigenaar wordt dat stek 1. Ik heb al veel gezocht op dit forum en het verdere internet en begrijp dat in principe stek 5-6 het best is alhoewel er ook aardig gevangen is op stek 1. Heeft iemand tips en of dieptekaarten, de plaatsten waar er harde bodem is of andere tips over goede plaatsten om te liggen op stek 1? Het ziet er wel aardig uit..

Excuses als dit onderwerp wat ik aankaart niet op de juiste plaats staat ben nog nieuw hier...

Gr Thomas
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

28-01-2011 16:36

Staat nu bij betaalwateren :wink:
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
michiel jongste
Berichten: 807
Lid geworden op: 27-03-2008 19:57
Locatie: Delft

30-01-2011 12:09

Aan het begin van je sessie krijg je van André een dieptekaart van het water, met plateau's en alles en hij kruist aan op de kaart waar je goed kan vissen, dit was in ieder geval toen ik vorig jaar op 5 had gezeten :wink:
Thomas Berg
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-01-2011 14:26

30-01-2011 17:01

Bedankt voor de reactie. Trouwens een beetje gevangen vorig jaar? Of iets gehoord over stek 1? Ben benieuwd van de zomer, het ziet er mooi uit en ik denk als de temperatuur hoog ligt dat de karper zich overal op het water bevindt.

Gr Thomas
mario van leeuwen
Berichten: 60
Lid geworden op: 13-03-2008 17:57
Locatie: me bivvy

30-01-2011 21:13

thomas
laat andre 2 voerstekken aan leggen.als je dit vraag en hem uitlegt dat je met een beperking zit,wil hij dit best voor je doen.
tip:vis dan wel met de bolies die hij gebruikt om te voeren.
voor de rest wens ik je veel visplezier en strakkelijnen.
allemans vriend.......
Gebruikersavatar
michiel jongste
Berichten: 807
Lid geworden op: 27-03-2008 19:57
Locatie: Delft

05-02-2011 10:12

Thomas, toen ik er was werdt er matig gevangen, dit was 4-8 mei en het was overdag niet warmer dan 5-6 graden en s'nachts vroor het soms wel 5 graden, en er stond een noordoosten windkracht 6 zoiets. Niet goed voor de vangsten dus, we hebben de eerste 2 nachten op stek 2 gezeten en daar kwamen we niet verder dan 1 brasem, daarna mochten we naar stek 5 omdat die vissers niet op kwamen dagen, en daar hebben we samen 4 vissen gevangen.Op stek 1 was toen tegen de bomen 1 vis van rond de 20 pond gevangen, en dat in 4 nachten.. maarja op het ponton waren toen iets van 4 vissen gevangen en op 4 waren er ook een stuk of 4 vissen en ergens achterin zaten er ook een paar met iets van 6 vissen..


mvg
Gebruikersavatar
David van den Berg
Berichten: 858
Lid geworden op: 13-10-2010 17:56
Locatie: Wilnis

14-02-2011 14:27

ik heb zelf ook op stek1 gevist mooie stek met grote vissen er liggen in het midden twee heuvelruggen moet je even vragen aan de eigenaar waar precies. uit ervaring is dat de beste stek voor de karper.
Je vangt geen reet als de vis niet eet!
Plaats reactie