domaine des iles/DDI

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
yannick hesseling
Berichten: 327
Lid geworden op: 20-09-2009 13:34
Locatie: DTC

13-11-2010 18:03

normaal gesproken ben ik geen btw ganger maar omdat
ik een reisje heb gewonnen, ga ik maar gewoon .

het betreft domaine des iles, wij zitten er 3 nachten eind mei op stek 14 en 15.
zijn er nog dingen die ik moet weten?

mvg yannick
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

18-11-2010 12:38

Main lake?
Back lake?

Ik zou voor de snellere vangsten het back lake kiezen (tot 20kg) maar als je echte grote beren wilt vangen, maar de kans een stuk kleiner is het main lake.

Back lake, voor lodge ligt een landtong rechts vanaf de landtong (naar voren) ligt een groot lelyveld, daar moet je gewoon midden in droppen success verzekerd.

Main lake, hard in de kant maar wel ff proberen om te lopen om te zien of je een vrij (schoon) plaatsje hebt.

Ik heb van alles geprobeerd maar tijgernoot heeft mij daar altijd door de sessie geholpen.

Oh voor ik straf krijg ..... ik vis nooooooooit op betaalwateren (vang er wel)
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
yannick hesseling
Berichten: 327
Lid geworden op: 20-09-2009 13:34
Locatie: DTC

18-11-2010 18:26

ik zit op het mainlake stek 14 en 15.
verder niet op het midden gevist ?
en is de eigenaar een beetje streng met controleren van weerhaken en vissen met particels zoals tijgrs ?

alvast bedankt :P
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

18-11-2010 20:50

yannick je je moet hem ook een vlinke fles sterke drank geven bij aankomst zie je hem de hele week niet meer :wink: bernard was zijn naam toch gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
yannick hesseling
Berichten: 327
Lid geworden op: 20-09-2009 13:34
Locatie: DTC

21-11-2010 01:56

bedankt voor de tip :D
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

21-11-2010 11:39

Bernhard is een relaxte man die je af en toe wel op je stek wilt zien .... barst van de tips.

Vraag ook eens naar de meerval, kun je lachen ..... krijg je een rigje en een zakje paling in bende ......
Drank wordt hij wel gelukkig van idd

Midden op meer wordt bij mijn weten niet gevangen, maar is al weer ff geleden dat ik er was.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

21-11-2010 11:46

Midden op meer wordt bij mijn weten niet gevangen, maar is al weer ff geleden dat ik er was.[/quote]
Die stekken geven ze tegenwoordig weg bij loterijen enzo ! :lol:
Let op slagboom !
Plaats reactie