pimprez of etang de kingshaw

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Ronnie de Bel
Berichten: 8
Lid geworden op: 17-10-2010 09:04
Locatie: Ellewoutsdijk

27-10-2010 08:18

heeft iemand ervaring met een van deze wateren
het zal begin mei zijn dat we er heen gaan

ik ben benieuwd
Gebruikersavatar
martijn coolen
Berichten: 118
Lid geworden op: 24-09-2009 20:05

27-10-2010 21:03

halo ronnie

ik ben zelf afgelopen jaar naar etang de kingshaw geweest we zijn hier een week geweest met 3 man.
het is een mooi water en alles is er goed geregeld als je wilt word er brood voor je gehaald en je aucc's opgeladen. ook voor het douche worden geen extra kosten gevraagt.
ik zelf had 13 vissen
mijn vis maat had er 6 onze andere vis maat had er geen.
het maakt veel uit op welke stek je zit en dit kun ja van tevoren hier niet bepalen.
ik ving de eersten 3 dagen maar een vis toen ben ik gaan verzitten naar een andere stek en ving er in 2 nachten 12 vissen de zwaarsten die we hadden was 16.3 kg.

over pimprez weet ik nog niet veel ben wel benieuwd wat er over gezecht word want heb hier namelijk ook al naar zitten kijken want wil dit jaar wel naar een anderwater.
lijkt me ook wel een mooi water.



gr. martijn ( hoop dat je er wat aan hebt)
niet gevist is altijd geblankt
Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

28-10-2010 18:36

http://www.betaalwater.nl/reactie.php?wid=135


Daar zal vast wel wat tussen staan denk ik :wink:
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
Plaats reactie